حلق من دیگه جا نداره! آمارت تو گوشم!

سه شنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۵، ۰۷:۴۲ ق.ظ

هی من نمی‌خوام کاری به کار این آمار بلاگ داشتم باشم، هی خودش تنش می‌خاره!

+ احتمالاً اونایی رو هم که نیت می‌کنن بیان اینجا شمرده...!!! خخخخ

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۲۷
دکتر سین
امار بیان داغوووون هست داغووووون 
هزاردبار واسه خودم و دیگران. پیش آمده زده بازدیدکننده صفر نمایش ده !!!! 
امارش افتضاح هست😖
پاسخ:
اصن یه وضعی! :|
دیوونه‌س!
۲۷ مهر ۹۵ ، ۱۰:۱۶ مترسک ‌‌
سر صبح خوابش می‌اومده، زیاد سر به سرش نذار :))
پاسخ:
الان به نظرت «من» دارم سربه‌سر «اون» می‌ذارم؟! :دی
۲۷ مهر ۹۵ ، ۱۴:۵۸ آقاگل ‌‌‌‌
سیستم پیش بینی بیان سیستم همون اختاپوسه است که رقابت های یورو رو پیش بینی میکرد!
پاسخ:
آی گفتی! خخخخ
۲۷ مهر ۹۵ ، ۱۵:۵۷ نفس نقره ای
ای جان چقدر منگله =)))))
منظورش اینه که مثلا بعضی بازدیدکننده ها نخونده پیج رو میبندن :دی
پاسخ:
منگل برا یه دقیقه‌شه! :))
آره! خخخ
توی پیش بینی بازدید و نمایش رو جدا فرمول بندی میکنه بر اساس روند کلی. برای همین گاهی سوتی داره
پاسخ:
یه دوستی داشتیم می‌گفت این برنامه‌نویسه که سوتی می‌ده نه برنامه! :|
۲۸ مهر ۹۵ ، ۱۱:۳۸ مترسک ‌‌
آره! :))
پاسخ:
از دست تو! :))
:)))))))))
پاسخ:
:)))))))
یعنی آمار وبلاگا هم دروغه؟ این روزا همه چی دروغه چرا
پاسخ:
دروغ نیست؛ مزخرفه! چرت و پلاست! خخخ

نگارش دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی