به عشقش اسیرم اسیرم اسیر

يكشنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۵، ۱۱:۳۷ ق.ظ

به قلاده‌ی نفس گشتم اسیر / شدم زار و شرمنده و سر به زیر
تهی دستم و بی نوا و فقیر / مرا کس نخواند ذلیل و حقیر
مقامم بود بس بزرگ و خطیر
امیری حسین و نعم الامیر

حسین از کرم انتخابم کند / غلام غلامش خطابم کند
گدای در خود حسابم کند / بهشتم برد یا عذابم کند
به عشقش اسیرم اسیرم اسیر
امیری حسین و نعم الامیر


خیالش ز من دلربایی کند / غمش در دلم خود نمایی کند
نوایش مرا نینوایی کند / بلایش مرا کربلایی کند
بدانند خلق از صغیر و کبیر

امیری حسین و نعم الامیر


منم عار او او بود یار من / ز لطف و کرامت خریدار من
نبودم که او بوده دلدار من / غمش شد انیس دل زار من
از آن دم که مادر مرا داده شیر

امیری حسین و نعم الامیر


اگر چه گنهکار و آلوده‌ام / به خاک مزارش جبین سوده‌ام
دمی بی ولایش نیاسوده‌ام / گرفتار و دلداده‌اش بوده‌ام 
از آن دم که آب و گلم شد خمیر

امیری حسین و نعم الامیر


ز خون جگر پاک پاکم کنید / سپس عاشق سینه چاکم کنید
به تیغ محبت هلاکم کنید / به صحن اباالفضل خاکم کنید
که خاکم دهد بوی مشک و عبیر
امیری حسین و نعم الامیر


به زخم جبین پیمبر قسم / به رخسار خونین حیدر قسم
به محسن به زهرای اطهر قسم / به سبطین و عباس و اکبر قسم
به هفتاد و دو عاشق بی نظیر

امیری حسین و نعم الامیر


دریغا که شد خاک صحرا کفن / بر آن کشته‌ی پاره‌پاره بدن
تنش پاره‌پاره‌تر از پیرهن / سرش نوک نی با خدا هم‌سخن
نگاهش سر نی به طفلی صغیر 
امیری حسین و نعم الامیر


به سردار بی‌لشکر کربلا / به سرهای لب تشنه از تن جدا
به قرآن زیر سم اسب‌ها / به خونی که شد خون بهایش خدا
به جسمی که پیچیده شد در حصیر

امیری حسین و نعم الامیر


به هر کوی و هر بزم و هر انجمن / سرم خاک پای حسین و حسن 
پدر در دو گوشم سرود این سخن / که ای نازنین طفل دلبند من
حسینی بمان و حسینی بمیر

امیری حسین و نعم الامیر

 «غلامرضا سازگار»



+ روی طرح کلیک کنید...

+ فرا رسیدن ایام سوگواری اباعبدالله (ع) رو تسلیت می‌گم...

+ توی این ایام، التماس دعای خاصه دارم از همه...

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۱۱
دکتر سین
۱۱ مهر ۹۵ ، ۱۱:۵۰ آقاگل ‌‌‌‌
شما هم مارو دعا کنین آقا.
بنده هم این روزها و ایام رو تسلیت عرض میکنم.
پاسخ:
محتاجیم... :)
۱۱ مهر ۹۵ ، ۱۲:۳۷ بانوچـ ـه
التماس دعا داریم دکتر.
پاسخ:
متقابلاً ما نیز! :)
منم عار او او بود یار من
مرسی 
قشنگ بود
پاسخ:
سپاس‌گزارم... :)
هم شعر هم طرح عالی بودند ..
پاسخ:
نظر لطفتونه! :)
۱۲ مهر ۹۵ ، ۲۲:۱۹ فاطمه نظری
:(:[
پاسخ:
چرا؟
بسیار عالی و زیبا
پاسخ:
تشکرات! :)

نگارش دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی