Bak too Eskool

شنبه, ۳ مهر ۱۳۹۵، ۱۰:۳۸ ق.ظ

صبح جونمون در اومد تا رسیدیم آموزشگاه! ان‌قدر که ترافیک بود...

من نمی‌دونم مگه بچه‌ها کل سال رو نمی‌رن مدرسه؟! پس چرا فقط اوایل سال تحصیلی این‌قد شولوغ می‌شه خیابونا؟!!!


+ بله! دوستان اشاره می‌کنن بقیه سال رو با سرویس می‌رن مدرسه... قانع شدم. مرسی! :دی


+ غم آخرتون باشه...! :دی

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۰۳
دکتر سین
۰۳ مهر ۹۵ ، ۱۱:۰۵ بانوچـ ـه
eskool آخه؟ :دی
پاسخ:
چه‌طور مگه؟! مشکلی وجود داره؟ خخخخ
ماهم رفته بودیم دانشگاه یک غلغله ای بود:/رفتم گفتم اقا من دوترم متوالی میتونم مرخصی بگیرم؟!اقاهه برداشت گفت۲ترم؟!بارداری؟!:|
جالب اینجاست صبحی ۴/۵نفربهم گفته بودن خانوم کوچولو:/
سری گفتم نه اقا تحصیلی:|
پاسخ:
کلاً مسئولین دانشگاه اوایل سال اعصاب معصاب ندارن! خصوصاً دوستانی که تو آموزش کار می‌کنن! :دی
۰۳ مهر ۹۵ ، ۱۲:۱۵ مترسک ‌‌
و یه چیزی هم یادمون نره که دوستان کلاس اولی چه سرویس داشته باشن و چه نداشته باشن، اوایل سال رو مجبورن همراه با والدین مدرسه برن و برگردن تا ترسشون بریزه و به دوری عادت کنن :)
پاسخ:
حالا مگه چند درصد اولی داریم! اون خیابونایی که من دیدم همه‌ی شهر انگار رفته بودن کلاس اول! خخخخ
غم آخرمون باشه؟! خب یعنی ترک تحصیل کنیم که :دی
پاسخ:
خب نباشه! :دی
جالب بود .. لایک :) ..
پاسخ:
:)
۰۳ مهر ۹۵ ، ۱۸:۱۷ نفس نقره ای
ای جان عکسو :))
پاسخ:
آره! باحاله! :)
اگه اول مهر و این برنامه ها نباشه واقعا کسل کننده میشه فضا!
پاسخ:
از ما که گذشت! اما اون قدیما من فضای کسل‌کننده رو ترجیح می‌دادم! :|
۰۳ مهر ۹۵ ، ۱۹:۴۹ آقاگل ‌‌‌‌
:)))
عکس رو ببین.
خخخخ
پاسخ:
:دی
می خواستم بنویسم که با سرویس می رند دیدم اون ته مطلب قانع شدین پس ناچارا فقط سکوت اختیار می کنم 

:|


پاسخ:
اختیار عالی متداوم! :))
۰۶ مهر ۹۵ ، ۱۴:۰۳ ساعت زنانه
باز آمد بوی ...
هههه یادش بخیر
پاسخ:
بوی چی؟! :دی
۰۷ مهر ۹۵ ، ۱۱:۲۳ بانوچـ ـه
زمان ما میگفتن اینطوری بنویسید school چقدر همه چی عوض شده :دی
پاسخ:
حالا مگه اون bak و too درستن که فقط به eskool گیر دادی؟! خخخخ
۱۰ مهر ۹۵ ، ۱۳:۰۱ بانوچـ ـه
دقت نکرده بودم :دی
پاسخ:
:دی

نگارش دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی