#سوگلی_آرشیو_من

سه شنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۵، ۰۵:۵۷ ب.ظ

ما بلاگرا همه‌ی مطالب و همه‌ی بخشای وبلاگمون رو دوست داریم و همه‌شون مثل بچه‌های ما هستن. اما مطمئناً یه بخش از این بخش‌ها رو بیش‌تر می‌پسندیم! من خودم اینجا یه مدت برای شهرم چندتا پست‌ نوشتم که با تگ شاهرود می‌تونین پیداشون کنین. در کنار همه‌ی بخش‌های دیگه‌ی «اینجا می‌نویسم»، این چندتا پست برام شیرینی دیگه‌ای داشت و داره... :)

+ من شما رو هم دعوت می‌کنم یه پست بنویسین با عنوان #سوگلی_آرشیو_من و یه برش از قسمتای دلنشین و شیرین آرشیو وبلاگتون رو معرفی کنین؛ حتی‌الامکان شیرین‌ترینشو! حالا می‌خواد یه دونه پست باشه یا یه مجموعه پست! :)

+ امیدوارم بتونم این سری پست‌های شاهرود رو ادامه بدم! :)

+ بروبچه‌های رادیوبلاگیها می‌دونن که چی شد امروز من این پست رو گذاشتم...! ;)

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۰۹
دکتر سین
:)
چه خوبه این جور دسته بندی ها
پاسخ:
بله! نظم کلاً چیز خوبیه! :)
بله یه سری پستا خیلی شیرین میشن برامون
پاسخ:
یکی از محاسن وبلاگ‌نویسی همینه دیگه؛ لحظات شیرین رو برامون فریز می‌کنه!! :)
چرا من نمیدونم؟ جز اون شونصد و شونزده پیامی بود که من نخوندم  :|
پاسخ:
خخخخخ آره! :))
رحم کنید، به منِ بی‌نوا رحم کنید :))
بین 436 تا پست (تا این لحظه) خدایی خیلی سخته بخوام چند تا رو سلکت کنم، رحم و مروت هم خوب چیزیه والا :))
پاسخ:
نمی‌خواد حتماً بری آرشیوتو ورق بزنی که! به عمقِ اعماقت رجوع کن! حتماً یه پستی هست که یه جور دیگه دوستش داری! :)))
خدا 436تا تو 436000تا بکنه ایشالا! ;)
۰۹ شهریور ۹۵ ، ۱۸:۳۵ بهار پاتریکیان D:
حتماً :))
من یه پست "اعترافات سبعه" هم به شما بدهکارم ایضاً :)))
پاسخ:
بدیهی‌ت زده بالاها! چوب‌خطت پر شده! سریع‌تر یه حرکتی بزن دیگه! :دی
چون به قول خودتون پست هامون مثل بچه هامون هستند من سعی می کنم مادر خوبی باشم بینشون فرق نگذارم ;)


ممنون از این پست چالش برانگیزتون :)))
پاسخ:
اینی که می‌فرماین درست! اما هر گلی رنگ و بوی خودش رو داره. پنج‌تا انگشت یه دست هم هم‌قد نیستن! اگه به درونیات خودتون رجوع کنین، سوگلیتون رو پیدا خواهید کرد! :دی
۰۹ شهریور ۹۵ ، ۲۳:۲۰ آقاگل ‌‌‌‌
در راستای کامنت مترسک جان، آقا من چه کنم الان؟ 600-700تا پست منتشر شده دارم 200تایی هم منتشر نشده! 
والا شتر با بارش گم میشه. :دی 

پاسخ:
حالا اون 600-700تا هیچی! 200تا منتشر نشده؟!!!! o_O چرا؟
برو تو مرکز مدیریت وبلاگت، کنترل اف بزن، یه کادر باز می‌شه توش بنویس «شتر با بارش»، هر جا تو وبلاگت شتر باردار باشه برات های‌لایت می‌کنه! خخخخخخخخخ
خوش به حال خودم...
همش 15تا پست دارم...
یکی رو خیلی دوست دارم همون رو برمیگزینمممممم...:)
فقط دقیق دقیق بگید باید چه کنم...
بنده تازه کارم آخه...:(
پاسخ:
+200 فالوئر برای تازه‌کار خیلی خوبه وژدانن! :دی
یه پست بنویس و اون پست رو توش معرفی کن! :))
مث کاری که من کردم! :))

نگارش دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی