جنبه هم خوب چیزیه والا! :)

دوشنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۵، ۰۳:۳۱ ب.ظ

هفتم مردادی که گذشت مسابقاتی در شاهرود برگزار شد تحت عنوان:

که بنده هم داور یکی از بخش‌ها بودم! (تف تو ریا! :دی)

هیأت برگزارکننده‌ی مسابقات برای تقدیر از داوران و دست‌اندرکاران، علاوه بر لوح تقدیر و مقداری سوغاتی، لطف کردن یک عدد منوپاد و یه عدد ماگ به ماها اهدا نمودند که تازه همین دیروز به دستمون رسید!

منوپادش رو که داداشم رو هوا ازم زد! اما این ماگه خیلی باحاله! این قدر دوستش دارم که از صبح شصت و شیش لیتر انواع نوشیدنی (مجاز و حلال!) درونش نوشیدم! شدم عینهو بشکه! :دی

+ کلیه‌ها و مثانه‌م تحصن کردن یک‌صدا دارن می‌گن: بی‌جنبه! حیا کن! اون لیوان پارچ‌نما رو رها کن! :دی

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۰۸
دکتر سین
^_________^
تف تو ریا:دی
اوه یههههه :)
تمام این مدت که پست رو میخوندم داشتم لبخند میزدم :)
پاسخ:
آخه ریا بد چیزیه! می‌دونی؟! :دی
خوشحالم که خوشحال شدی! :)
:)
خخخخح
پاسخ:
:)
۰۸ شهریور ۹۵ ، ۱۶:۲۶ آقاگل ‌‌‌‌
والا خوب چیزیه :دی
:)))

پاسخ:
بله! :)
ماگ رو ولش کن
شاهرود رو عشق است :)
پاسخ:
همه جای ایران سرای من است؛ منتها شاهرود حکم هال و پذیرایی سرای من رو داره! :دی
:)))
پارچ لیوان نما درست تره ها :)))
پاسخ:
مگه دیدیش؟! :دی
ایول چه خوب ^_^
ولی مصرف نوشیدنی در مجموع خیلی خوبه، به صدای متحصنین توجه نکن :))
پاسخ:
آخه تهدید کردن اگه به صداشون گوش نکنم، اقدام عملی کنن! :دی
احتمالا هم رشته ای هستیم ^_^

موفقیتتان افزون آقای دکتر :)
پاسخ:
من مکانیکم! شما چه‌طور؟! :دی
متقابلاً ما نیز! :)
عه روبوتیک!
مگه شما دکتر دکتر نیستین؟؟!!! چرا روبوتیک خب؟!
انقد دلم میخواد از این ماگ بزرگا داشته باشم.. اما طرح خوب گیر نمیارم...
پاسخ:
دکترم. پزشک که نیستم! :|
طرحش رو انتخاب کن ببر برات چاپ می‌کنن روش. :)
۰۹ شهریور ۹۵ ، ۰۰:۱۳ بهار پاتریکیان D:
منم همچین حسی رو نسبت به ماگ روز دانش آموزم داشتم !
انقدر کوبیدمش تو در و دیوار رنگش رفت :]
پاسخ:
روز دانش‌آموز بهتون ماگ دادن؟!!
ما رو روز دانش‌آموز می‌بردن راهپیمایی! بیست و هشت کیلومتر راه می‌رفتیم. بعد که قشنگ بوی سگ مرده گرفتیم برمون می‌گردوندن مدرسه. دو تا امتحان تاریخ و تعلیمات دینی هم ازمون می‌گرفتن! o_O
لیوان پارچ نما :)))
پاسخ:
:))
شما باید تو اتاق عمل باشین نه مسابقه روباتیک:)
پاسخ:
ما رو اونجا راه نمی‌دن! می‌گن دستاتون روغنیه! :دی
خو منم همینو پپرسیدم! فک میکردم شما دکتر دکتر هستین. همون پزشک!
+خوب چاپ نمیشه. اون چیزی که دوست دارم در نمیاد.
پاسخ:
دکتر دکتر! خخخخخ
+ خب می‌خوای بده من با مداد رنگی برات بکشم روش! :دی
خخخخخ! باشه!
راستی یه نکته. من بعضی وقتا میخوام دکمه home وبلاگتون رو بزنم، طبق معمول میام زیر هدر رو نگاه میکنم (جایی که کامیونیکیشن ویت می و اینها هستن) میبینم نیست. بعد اتفاقی دیدم که اون بالای بالا هست. اول که به نظرم جاش اونجا خیلی مناسب نیست و دوم که رنگ سبزش به شدت نا همخونه با اون هدر زیباتون. البته من قصد فضولی و ایراد گیری ندارم و فقط داشتم تجربه کاربریم رو توضیح میدادم، به امید بهتر شدنش! حداقل سبز نباشه! آخه شما این همه خوب طراحی میکنید و این سبز به شدت ناهمخونه!
امیدوارم ناراحت نشده باشین!
با تشکر!
پاسخ:
واقعیتش می‌خواستم برشون دارن، اما سواتم قد نداد! خخخخخخ
اگه کسی می‌دونه چه جوری می‌شه اونا رو اصلاح کرد بگه لطفاً! :)
ممنون بابت دقت نظر و لطفی که دارین! سایه‌ی عالی مستدام! :)
والا سوات منم قد نمیده!!!!!
خواهش میکنم... ممنونم
پاسخ:
کلاً یه مشت بی‌سوات دور هم جمع شدیم! خخخخخخ
قربان شما! :)
۱۳ شهریور ۹۵ ، ۰۰:۳۱ آقای خوش فکر
اوووووووووه چقد چیزی دادن ...

دکترجون پیشنهاد می کنم چایی نبات هم بخورین D:
پاسخ:
دست گلشون درد نکنه! :دی
من الان چارده پونزده ساله که لب به چایی نزدم! :)))
:))))))
پاسخ:
:دی
تف تو ریا :))))
پاسخ:
تف! تف! :دی
خداااااا :))))))))))))))))))))))))))))))
پاسخ:
:دی

نگارش دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی