هَی وایِ من!

يكشنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۵، ۱۲:۲۶ ب.ظ

یکی از خاطراتی که وقتی یادش میوفتم تا حد مرگ خجالت می‌کشم اینه که یه بار بعد از یه مکالمه‌ی طولانی با دکتر گ. برگشت بهم گفت که: خب کاری نداری؟ منم نه گذاشتم و نه ورداشتم، گفتم: نه؛ امری نیست! :|

دلم می‌خواست زمین دهن وا کنه برم ته حلق زمین! اما خب امکانش نبود؛ چون طبقه‌ی سوم دانشکده بودیم؛ ساختمون به فنا می‌رفت اون‌جوری! :|

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۰۷
دکتر سین
واااااااای پسر
اگر من بودم میمردم
خخخخخخخخخخخ
پاسخ:
منم تقریباً همون حس بهم دست داد! :))))
اوه اوه اوه اوه اوه اوه :))))))
پاسخ:
آخ آخ آخ آخ آخ :دی
۰۷ شهریور ۹۵ ، ۱۳:۲۲ آقاگل ‌‌‌‌
تقصیر خود دکتر بوده شرایط رو برا سوتی محیا کرده خب خخخخ

پاسخ:
این جوری هم می‌شه به قضیه نگاه کرد! بله! :)
:)))
نه تو رو خدا ! امری بود تعارف نکنین :))
باید بگی عرضی نیست !;-)
پاسخ:
می‌دونم! یعنی همون موقع هم می‌دونستم. فقط اون موقع نمی‌دونم چی شد از دهنم پرید! :))
۰۷ شهریور ۹۵ ، ۱۴:۵۶ بهار پاتریکیان D:
خوبه که بابا :))
تا حالا تو جوابِ : دستت درد نکنه !
گفتین : سلام !؟
وای :| باز یاد اون روز افتادم عرق شرم بر جبینم نشست :|
پاسخ:
وژدانن؟ خخخخخخخخخخخخخخ
چقدر بامزه! از بیرون البته! از درون فاجعه‌ست! :))))
۰۷ شهریور ۹۵ ، ۱۶:۱۲ بهار پاتریکیان D:
چه قالب قشنگی :)) مبارک باشه :))
پاسخ:
قالب که مال بیانه! فقط هدرش کار خودمه! :))
مرسی! :)
منم یه بار همین اواخر اشتباهی گفتم «خب، می‌فرمودم که...» بعد اصلاحش کردم «یعنی داشتم عرض می‌کردم که...»! :))
پاسخ:
پس تو هم دل‌سوخته‌ای رفیق! همه‌ی دل‌سوخته‌ها! :دی
هدر جدید مبارک :)
پاسخ:
سلامت باشی! :)
قالب جدید مبارک :)))

اون پست ثابت منو کشت خخخخ :)
پاسخ:
سلامت باشین! :)
:دی
وقتی یه اشتباه لفظی پیش میاد دیگه کاریه که شده بهش فکر نکنین ..  :)
پاسخ:
من بهش فکر نمی‌کنم، اون خودش سرشو می‌ندازه پایین میاد تو! :)
اصلا عیبی نداره :| نگران نباش :))))
پاسخ:
نیستم! :))))
خخخخخخخ
:)
پاسخ:
خنده‌ی عالی متداوم! :)

نگارش دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی