اتو هندسامنس

شنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۵، ۰۹:۱۱ ق.ظ
یه حالتی هم هست صبح دیر از خواب پا می‌شی، تند‌تند و هول‌هولکی حاضر می‌شی می‌ری بیرون. بعد تو یه شیشه‌ای آیینه‌ای جایی با استرس به کله‌ت نگاه می‌کنی، اما در نهایت تعجب می‌بینی که موهات دارن خیلی باکلاس بهت نگاه می‌کنن.
آیات و روایات رو بررسی کردم؛ گویا بهش می‌گن الطاف خفیه‌ی الهی! :))
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۲۶
دکتر سین
۲۶ تیر ۹۵ ، ۰۹:۱۵ بهار پاتریکیان D:
ولی نمیدونم چرا آدم وقتی شونه میزنه مثا جنگلای آمازون میشن !!!
پاسخ:
البته نه همیشه!!!
۲۶ تیر ۹۵ ، ۰۹:۲۳ هانیه شالباف
البته من بعید میدونم همه این شانس رو داشته باشن :))
پاسخ:
من گفتم همه دارن مگه؟!!
۲۶ تیر ۹۵ ، ۰۹:۳۳ مترسک ‌‌
خوش به سعادتت :))
پاسخ:
اصن خودمم کف کرده بودم! :))
۲۶ تیر ۹۵ ، ۰۹:۵۹ آقاگل ‌‌‌‌
روایت داریم همچین موهبتی نصیب هر کسی نمیشه! باید خیلی بنده خالصی باشی :)))

پاسخ:
من خودم این قسمت رو عمداً نگفتم ریا نشه! خخخخخ
به به ! ادم کول اینطوریه ها !! :)))
پاسخ:
کولی از خودتونه! :))
۲۶ تیر ۹۵ ، ۱۲:۴۹ نفس نقره ای
اون عکس منو مُرد :)))))))
پاسخ:
آره؛ خیلی بامزه‌س! خخخخ
۲۶ تیر ۹۵ ، ۱۲:۴۹ آبان دخت ...
الطاف خفیفه ی الهی رو خوب اومدین :دی
پاسخ:
خفیفه نه! خفیه! یعنی مخفی، نامحسوس! :|
خخخخخ
:)) یاد آهنگ me too از مگان ترینور افتادم. حتما گوش بدین وصف حال خودتونه :))
پاسخ:
مگان مگه اسم ماشین نیست؟! :|
خخخخخخ
الطاف خفیه:))من هروقت عجله ای رفتم بیرون همه تلاشمو میکردم استتار کنم:/وجعلنا میخوندم کسی نبینتم ابروریزی شه:/
پاسخ:
و جعلنا چیه؟ به ما هم یاد بدین! خخخخ
خفیه الهی:)))))
پاسخ:
:)))
:)))

پاسخ:
:)))
http://mdlera.in/music/singles/30034-meghan-trainor-me-too-single-2016.html

D:
پاسخ:
تنکیو! :)

نگارش دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی