«جزء پانزدهم قرآن کریم»

۱. حسـ ـن: سوره‌ی اسرا آیات ۱ تا ۷

۲. آقاگل: سوره‌ی اسرا آیات ۸ تا ۱۷

۳. Mr. Moradi :سوره‌ی اسرا آیات ۱۸ تا ۲۸

۴. بهار پاتریکیان: سوره‌ی اسرا آیات ۲۹ تا ۴۰

۵. ZaHrA: سوره‌ی اسرا آیات ۴۱ تا ۵۱

۶. مهسا .م: سوره‌ی اسرا آیات ۵۲ تا ۶۰

۷. yalda shirazi: سوره‌ی اسرا آیات ۶۱ تا ۶۹

۸. شکیبا: سوره‌ی اسرا آیات ۷۰ تا ۷۹

۹. شکیبا**: سوره‌ی اسرا آیات ۸۰ تا ۹۱

۱۰. گم‌نام: سوره‌ی اسرا آیات ۹۲ تا ۹۹

۱۱. محبوبه: سوره‌ی اسرا آیات ۱۰۰ تا ۱۱۱

۱۲. دوست مجازی: سوره‌ی کهف آیات ۱ تا ۱۳

۱۳. نگار: سوره‌ی کهف آیات ۱۴ تا ۱۹

۱۴. مهدیه عباسیان: سوره‌ی کهف آیات ۲۰ تا ۲۶

۱۵. a. mnd: سوره‌ی کهف آیات ۲۷ تا ۳۳

۱۶. بازیگوش: سوره‌ی کهف آیات ۳۴ تا ۴۵

۱۷. فاطمه سین: سوره‌ی کهف آیات ۴۶ تا ۵۳

۱۸. بق بقو: سوره‌ی کهف آیات ۵۴ تا ۶۱

۱۹. دکتر سین: سوره‌ی کهف آیات ۶۲ تا ۷۴

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۳۱
دکتر سین
۰۱ تیر ۹۵ ، ۰۳:۴۹ فاطمه سین
سلام
احتمالا من از فردا نمی تونم دسترسی به اینترنت پیدا کنم و صفحاتی که تو ختم به من میرسه رو بخونم . اگه ممکنه یه جزء مشخص به من بدید تابخونم . لطفا فقط سریع تر جواب بدید که من جوابتونو بخونم . شرمنده.
پاسخ:
سلام. ببخشید که یه مقدار دیر دارم جواب می‌دم.
از این به بعد آخرین صفحه‌ی هر جزء برای شما باشه.
التماس دعا.
+ فقط اگر تونستین این جواب رو بخونین، خبر بدین که مطمئن بشم.
۰۱ تیر ۹۵ ، ۱۹:۱۵ فاطمه سین
سلام
بله خوندم
ممنون
پاسخ:
بسیار خب. پس از فردا، یعنی ختم جزء ۱۷ به بعد، شما همیشه صفحه‌ی آخر رو بخونین! :)
التماس دعا! :)

نگارش دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی