اندر احوالات دکتر «س» (۱)

يكشنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۴، ۰۸:۳۸ ب.ظ
دیروز آخر کلاس یکی از دانشجوهام بهم گفت: «استاد! فکر کنم شما جوون‌ترین استاد ما هستین!»
گفتم: فکر می‌کنم همین‌طور باشه!
گفت: چند سالتونه؟
گفتم: شصت و هشتیم!
گفت: یعنی می شه ... بیست و پنج؛ نه بیست و شیش سال! اصلاً بهتون نمیاد! فکر کردم هیجده-نوزده سالتونه!!!

من :|
ثبت احوال :|
تایم‌لاین :|
ایکیوسان :|
اون دانشجوئه :؟

+ این‌که سنم به قیافه‌م نمیاد رو خیلی بهم گفتن؛ اما این‌که سنمو هف-هشت سال کم‌تر تخمین بزنن، نمی‌تونه فقط به‌خاطر قیافه‌م باشه دیگه خداییش! فکر کنم مامان دانشجوی مذکور خیلی در زمان مناسب فسفر مصرف نکرده بوده! خخخخ
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۱۲
دکتر سین
۱۲ مهر ۹۴ ، ۲۱:۵۵ مترسک ‌‌
مورد بوده سن من رو فقط به خاطر ساکت بودنم 10 سال بیش‌تر حدس زده! یعنی یه سکوت این‌قدر توی سن تأثیر داره؟ :|
پاسخ:
یا للعجب!! اون دیگه کارش از فسفر گذشته؛ با اورانیوم ۲۰ درصدم درست بشو نیس! :)))
۱۲ مهر ۹۴ ، ۲۳:۰۴ هولدن کالفیلد
یعنی میخوای بگی با این سن داری دکترا میخونی درس هم میدی نابغه هم هستی؟
خجالت نمیکشی؟ :|
پاسخ:
عخی! ینی فهمیدی؟ سعی کردم خیلی زیرپوستی و نامحسوس باشه؛ ولی انگار تابلو شدم! خخخخخخخخخ
اونوخت میانگین سنیِ اساتید ما ١٤٠ به بالاست :| یه نمونه فسیل نایاب هم داریم حتی!
پاسخ:
صد و چهل؟!! خخخخخخخخخخخخخ
اولاً من خودم رو به هیچ عنوان استاد نمی‌دونم؛ این قبا به تن من خیلی گشاده!
ثانیاً استاد، پیرش خوبه! :) خدا همه‌ی اساتید رو حفظشون کنه، علی‌الخصوص اساتید باحالی که با عشق تدریس می‌کنن!
ثالثاً ما هم داریم از این فسیلا! بنده خدا این‌قدر دیگه پیر شده که حواس مواس درست حسابی نداره؛ اما همه از عمیق‌ترین عمقِ اعماقشون دوسش دارن! :))

نگارش دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی