رفع یک ابهام مختصر راجع‌به ختم قرآن

پنجشنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۲۸ ق.ظ
بعضی از دوستان سؤال کردن که اون تب «ختم قرآن» اون بالا چه فرقی با «ختم قرآن در ماه مبارک رمضان» داره؟ و آیا به هم مربوطن یا نه؟
در جواب بایستی عرض کنم که تب ختم قرآن که در بالای صفحه مشاهده می‌فرمایین، از ۲۴ آذر ۹۴ با هدف ختم تدریجی و دسته‌جمعی قرآن ایجاد شد و مختص ماه مبارک رمضان نیست. هر چند روز یک‌بار بخشی از قرآن رو با همراهی دوستان می‌خوندیم و ان‌شاءالله ادامه هم خواهیم داد. برای این‌که از تاریخچه‌ی این فعالیت مطلع بشین، روی کلمه‌ی کلیدی «ختم قرآن» کلیک بفرمایید! :)

و اما با توجه به سبقه‌ای که عرض شد، دوست عزیزم آقاگل در ابتدای ماه رمضان پیشنهاد داد که مختص ماه مبارک هم یه ختم مشترک رو شروع کنیم که خدا رو شکر با اقبال هم مواجه شده. به همین دلیل به دوستانی که برای ختم قرآن «صرفاً در ماه رمضان» اعلام آمادگی کنن، هر روز ساعت هفت عصر بخشی تخصیص داده می‌شه و بهشون اعلام می‌کنم. این فعالیت منحصراً در ماه مبارک رمضان انجام می‌شه. برای دیدن تاریخچه‌ی این فعالیت، پست‌های مربوط به «ختم قرآن کریم در ماه مبارک رمضان» رو مشاهده کنین.

امیدوارم توضیحات کافی بوده باشه. اگر سؤالی هست، در خدمتم! :)
+ نماز روزه‌ها قبول؛ التماس دعای خاصه! :)
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۲۰
دکتر سین
۲۰ خرداد ۹۵ ، ۱۱:۴۸ بهار پاتریکیان D:
قبول حق و تچکرجات :)
پاسخ:
طاعات و عبادات شما هم قبول. :)
ساعت هفت عصر اعلام میکنید ، برای فردای‌ِ اون روز هست دیگه؟
آخه اولینش رو هفت غروبِ‌ مونده به اولین روز رمضان اعلام کردید (هنوز ماه رمضان شروع نشده بود) ... درسته؟
پاسخ:
بله. درست می‌گید.
اما چون توی تقویم (و به احتمال زیاد در واقعیت) ماه رمضون ۲۹ روزه است، این کار رو کردم تا جزء سی هم ان‌شاءالله توی ماه رمضون خونده بشه.
در هر صورت مختارید هر زمان که راحت‌ترین قرآن رو قرائت کنین.
۲۰ خرداد ۹۵ ، ۱۹:۰۶ مهدیه عباسیان
پس چرا من توی ختم جزء چهارم نیستم؟؟
پاسخ:
من جز ابراز شرمندگی و اظهار خجالت و معذرت‌خواهی چی می‌تونم بگم؟ ببخشید! امان از این حواس پرت من.
از فردا حتماً اسم شما هم در لیست قرار خواهد گرفت.
بازم عذر می‌خوام.
سلام
میشه لطفا منم تو ختم قرآن شرکت کنم ؟
پاسخ:
بله. باعث افتخاره.
فقط ببخشید که می‌پرسم؛ شما می‌خواین در ختم قرآن در ماه مبارک رمضان شرکت کنین یا در ختم قرآن عمومی؟
اگر منظورتون در ماه رمضان هست بگید که من اسمتون رو وارد لیست ساعت هفت عصر بکنم.
سلام
ممنون بابت این طرح خوب و توضیحات
پاسخ:
سلام.
خواهش می‌کنم. :)
بله ختم قرآن ماه رمضون منظورم بود . اون ختم قرآن همیشگیتون رو جدا توی پیج خودش کامنت گذاشتم . ممنون :)
پاسخ:
بسیار خب. :)

نگارش دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی