اسموکینگ هلپس یو ریلکس!!!

چهارشنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۱۶ ب.ظ

درسته که من پسر خیلی آقایی هستم و به سبب درک و شعور بالایی که دارم اصلاً طرف دود و دخانیات نمی‌رم؛ اما در کنار تمام این دلایل (و بلکه‌م در ورای این دلایل)، یه دلیل بزرگ برای نزدیک نشدن من و خواهر و برادرم به «دود» وجود داره و اونم این جمله‌ای هست که پدرم هر چند وقت یک‌بار به بهانه‌های مختلف و در قالب‌های گوناگون در خونه مطرح می‌کنه:

« پدر و مادری که خودشونو معطل بچه‌ی معتادشون می‌کنن، خرن! اول بچه‌ی معتاد رو، بعد کسی رو که بچه رو معتاد کرده، باید بذاری لب باغچه، سرشونو گوش تا گوش ببری!»

O_o

+ بابای من از هیچ چیز در زندگی به اندازه‌ی سیگار و سیگاری انزجار نداره. صفتی که من هم به ارث بردم و به داشتنش یه جورایی می‌بالم!!


موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۱۹
دکتر سین
۱۹ خرداد ۹۵ ، ۲۳:۲۰ آناهــیــ ـــتا
به این میگن برخورد هسته ای-الکترونی :|
تو خاندان ما هم همچین چیزی هست، البته کسی به زبونش نمیاره اما حتما یه برخورد خاصی با طرف می کنن که تو کل فامیل یه دونه سیگاری هم نیس :/
پاسخ:
و بلکه حتی برخورد کوارکی - آنتی‌کوارکی!!!! :|
درور بر خاندانت ایرانی! :)))
یه ذره توتون و نیکوتین که این حرف ها رو نداره:دی
پاسخ:
آره والا! الکی شولوغش کردیم! ته ته‌ش اینه که خودمون و اطرافیانمون رو هر چه سریع‌تر به لقا الله می‌رسونیم! خخخخ
پدرتون عجب شیوه ی خشنی در مقابل بچه معتاد دارن خدا حفظ شون کنه !:))
احسنت!:)
پاسخ:
خدا پدارن لطیف شما رو هم حفظ بفرماید! :دی
ببالید که منم به داشتن همچین صفتی می بالم :))
پاسخ:
عه یه دوست پیدا کردم! :))
می‌خواین اگه خسته شدیم من یه خورده به شما ببالم شمام بیا به من ببال! :دی
۱۹ خرداد ۹۵ ، ۲۳:۵۷ بهار پاتریکیان D:
فک و فوامیل ما نیز سیگاری هارو آدم حساب نمیکنن :| :)
پاسخ:
آورین به فک‌ها و فامیل‌های شما! :))
۲۰ خرداد ۹۵ ، ۰۰:۰۶ آقاگل ‌‌‌‌
چقدر پدرتون دوست داشتنیه.^___^
خدا عمرشون رو زیاد کنه.
و کاش این حرفشون رو قانون میکردند در مملکت اجرا میشد!
والا.
پاسخ:
نظر لطف شماست. پدر شما هم دوست‌داشتنیه! خخخخخخخخ
خدا اون روزو نیاره که بخوان بابای منو مسئول این امور کنن. کلاً معتادا رو جمع می‌کنه توی یه کشتی، می‌بره می‌ندازه وسط اقیانوس برمی‌گرده! :|
خخخخ
خدا حفظشون کنه
حرفشون متینه فقط یه مقدار خشونت داره به همراهش:)))
پاسخ:
خدا عزیزان شما رو هم براتون حفظ کنه.
شما فقط «یه مقدار» خشونت دیدی در این حرف؟! :))
۲۰ خرداد ۹۵ ، ۰۰:۵۱ ساکن طبقه 40
اما بزرگان همشون سیگاری بودن :))
پاسخ:
من قانع شدم! یکی برای من سیگار بیاره! :دی
۲۰ خرداد ۹۵ ، ۰۱:۳۰ پاسدار گمنام
مهم چیه؟
سیگاری یا دخانی بودن؟
به مراتب شخصیت هایی دیده م که ارزش هایی در خودشون به کمال و تبلور رسوندن که سیگاری بودنشون رو اصلا نمایش نداده!!!
محوریت شخصیت هرکس ، تاکیدش بر  ارزش هایی ست که خواستارشون هست.
از علما ، انسان مشهور هست که ما اتفاقا قبل رمضان خدمتشون رسیدیم ، بعد گپ و گفت و بقول طلبه ها گعده ای که کردیم دست کرد جیبش و یه نخ سیگار بهمن چاق کرد و با ولع کشید.
اما این عمل ش حتی در خاطر دوستان من هم نموند! چرا؟
پاسخ:
نه عالِم بودن (یا داشتن هر ملکه‌ی خوب دیگه‌ای) به معنای خوب بودن مطلقه، نه سیگاری‌ها مطلقاً افراد بدی هستن. لطفاً با این دست استدلالاتِ (ببخشیدا) صد من یه غاز به‌دنبال توجیه این رفتار صددرصد مخرب نباشین.
دیگه هیچ کس نیست که به ضررهای سیگار (چه برای خود فرد و چه برای اطرافیان و چه در سطح کلان‌تر برای مملکت) واقف نباشه. پس لطفاً در این مورد «الاهم فالاهم» رو دست‌مالی نکنین که بخواین چهره‌ی سیگار و سیگاری رو تطهیر کنین.
به این میگن اقدام و اعدام انقلابی :| :))
پاسخ:
این حرکت به‌نظرم فراانقلابی و حتی آخرالزمانیه! :دی
۲۳ خرداد ۹۵ ، ۰۵:۱۷ سرباز جامانده
O_oیکم لطیف تر
پاسخ:
با یه کم دو کم درست نمی‌شه! خخخ

نگارش دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی