عشق و طرب و باده به وقت سحر افتاد! + بعداًنوشت

دوشنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۰۷ ق.ظ

ماه رمضان شد می و میخانه ور افتاد ... :))

التماس دعا داریم دوستان!



بعداًنوشت: بر اساس پیشنهاد بسیار خوب آقاگل عزیز، اگر موافق باشین و علاقه‌مند به مشارکت، یه ختم قرآن مشترک برای این ماه رمضون راه بندازیم! کسایی که می‌خوان و می‌تونن هر روز با خوندن بخشی از هر جزء به ما بپیوندن، در بخش نظرات اعلام امادگی بکنن.

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۱۷
دکتر سین
به به عالی:)
التماس دعا دکتر
پاسخ:
سپاس. :)
محتاجیم.
۱۷ خرداد ۹۵ ، ۱۰:۴۳ ترانه اوحدی
سلام دکتر
از آشنایی تون خوشوقتم
پاسخ:
سلام.
همچنین.
۱۷ خرداد ۹۵ ، ۱۱:۰۳ پاسدار گمنام
بر شما نیز مبارک
محتاجیم به دعا
پاسخ:
:)
۱۷ خرداد ۹۵ ، ۱۲:۱۱ نفس نقره ای
می باید در نگاه تو باشد نه در آنچه که به آن می نگری :))))))
پاسخ:
واشر سر سیلندر مخم ترکید بس که جمله عمیق بود! :دی
۱۷ خرداد ۹۵ ، ۱۲:۲۲ آقاگل ‌‌‌‌
بح بح دکتر :)
.
دکتر بیایید سرپرستی قرآن خوانی وبلاگی رو بر عهده بگیرید هر روز در جمع دوستان مجازی یک جزء قرآن رو در این ماه بخونیم.
موافقید آیا؟
پاسخ:
بله که موافقم. :)
وه که خوش گفتی مستر فلاور! بنده حاضرم هماهنگی‌های لازم را انجام بدم! :)
۱۷ خرداد ۹۵ ، ۱۲:۴۵ آقاگل ‌‌‌‌
دکتر این تصویر رو میتونیم کار کنیم در کانالمون؟

پاسخ:
بله. اختیار دارین! با ذکر منبع بلامانعه. :)
۱۷ خرداد ۹۵ ، ۱۲:۴۷ آقاگل ‌‌‌‌
خیلی هم عالی و خوب.
بنده اعلام  آمادگی میکنم دکتر.
ان شالله که با توفیق همراه باشه.

پاسخ:
ان شاء الله! :)
اگه ترجمشو بخونیم حسابه ؟ :)
پاسخ:
مهم نیته! :)
بنده هم حاضرم ...
پاسخ:
بسیار خب. خدا قبول کنه ایشالا! :)
۱۷ خرداد ۹۵ ، ۱۴:۲۹ بهار پاتریکیان D:
منم هستم :))))
پاسخ:
اوکی! :)
دوست دارم شرکت کنم، ولی چون یه گروه ختم قرآن دارم میترسم نرسم به هر دو جا.
قبول باشه.
پاسخ:
برای شما هم قبول باشه. ما رو هم دعا بفرمایید! :)
اگر لیاقتش رو داشته باشیم ما هم اعلام آمادگی میکنیم:)
پاسخ:
اختیار دارین! ممنون بابت همراهی. :)
سلاااااام. 
منم هستم :)
پاسخ:
سلام.
بسیار خب. ممنون! :)
اتفاقا منم میخواستم همچین پیشنهادی بدم!
بستگی داره!! اگر مثل همین ختم قرآن عادی باشه که تعداد صفحات مناسبه منم هستم!!!
پاسخ:
نگران نباشین! تعداد صفحات مناسبه! :)
۱۷ خرداد ۹۵ ، ۱۶:۲۰ حمیدرضا صادقی
کاش در این رمضان لایق دیدار شویم
 سحری با نظر لطف تو بیدارشویم
در ماه پر خیر و برکت رمضان برایتان قبولی طاعات و عبادات را آرزومندم.
التماس دعا
پاسخ:
همچنین!
محتاجیم.
:)
منم هستم
پاسخ:
بسیار خب. خدا قبول کنه. :)
اگه خدا بخواد و بپذیره ازم، منم هستم
پاسخ:
بسیار خب. :)
۱۸ خرداد ۹۵ ، ۲۳:۵۹ آقاگل ‌‌‌‌
دکتر این پستتون رو کار کردیم در کانال حرم امام رضا :)
.
لینک پست :

https://telegram.me/razavi_aqr_ir/656
پاسخ:
خواهش می‌کنم. ذکر منبع فراموش نشه! :)
سلام.هنوزم هست؟یا تموم شد؟!:(
پاسخ:
سلام.
این ختم قرآن، تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه داره. آیا مایلین اسم شما هم وارد لیست بشه؟

نگارش دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی