خاک بر سر دوست‌داشتنی‌ات!!

يكشنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۵، ۰۸:۵۵ ب.ظ

یه مدت نبودم دلم لک زده بود برای این حالتایی که دوست داری بنویسی اما نمی‌دونی چی بنویسی! 

وبلاگ عوضی من! دوستت دارم! :)

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۰۲
دکتر سین
چرا عوضی حالا:|||
پاسخ:
پس چی؟ :|
۰۲ خرداد ۹۵ ، ۲۱:۱۶ آناهــیــ ـــتا
چه خشن :|
چماق بدم خدمتتون سیاه و کبودش کنید؟ :/
پاسخ:
نه! آرومم! آرومم!
خخخخخخ
۰۲ خرداد ۹۵ ، ۲۱:۴۹ بهار پاتریکیان D:
چه عکس بامزه ای =)))
پاسخ:
:دی
یعنی اصلاً من خراب این قربون صدقه رفتنت برای وبلاگت شدم :))
پاسخ:
:))
دکتر حالا اینکه وبلاگتونه ولی جان من قربون صدقه آدم های واقعی این شکلی نرید :دی

پاسخ:
بستگی به آدمش داره! :)))
۰۴ خرداد ۹۵ ، ۱۱:۲۲ آقاگل ‌‌‌‌
خاک سالم و تصفیه شده البته :دی

پاسخ:
صد البته! :دی
۰۵ خرداد ۹۵ ، ۱۷:۱۱ نفس نقره ای
خاااک عالم :|
ورچوال هاگ نداشتیم اینجا :))))
پاسخ:
خاااااااااک واقعاً! :دی
برای وبلاگمه!! به جز ورچوال جور دیگه‌ای نمی‌شه بغلش کرد خو!! :دی

نگارش دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی