untitled

يكشنبه, ۲۹ فروردين ۱۳۹۵، ۰۹:۲۸ ق.ظ

۱. قلم‌بافی‌های یک نیکولای آبی رو شما هم می‌خونین آیا؟ من حدوداً هف هشت ماهی می‌شه که می‌خونمش. از همین‌جا یه «بیگ لایک» تقدیم می‌کنیم به‌خاطر بیش از حد دلنشین بودن وبلاگ!

۲. کیس قبلی رو سال هشتاد و شیش خریده بودیم. تا همین قبل از عید هم هنوز مث مرد کار می‌کرد! البته این اواخر مثل مردی بود که پروستاتش ورم کرده باشه! زیادی قِرقِر می‌کرد! اونو بردیمش آموزشگاه، الان یه دونه نو خریدیم. مشکل اینجاست که یادم نیست سورس نصب فوتوشاپ رو کجا گذاشتم؟ کامپیوتر بدون فوتوشاپ، حتی اگه ویندوزش تن باشه، مثل قرمه‌سبزی بدون گوشت می‌مونه! الان فوتوشاپ خونم به زیر صفر تنزل پیدا کرده!!!!!

۳. خوددرمانی نکنید! هیچ وقت!!

۴. اگه بند سه شما رو مجاب نکرد، خوددرمانی بکنین. ولی اگه مردین (O روی میم!!) نگی نگفتیا! :|

۵. من با آبجی خانوم تله‌پاتی دارم، یعنی داریم. این‌قدر زیاد که گاهی باورش حتی برای خودمونم سخته!

۶. این که این‌قدر مریض نوشتن باشی که حتی وقتی ندونی چی می‌خوای بنویسی هم، بخوای بنویسی، خیلی بد دردیه!

۷. چرا مطلب حتماً باید عنوان داشته باشه؟! بعضی چیزا واقعاً عنوان‌ناپذیرن خب! درک این موضوع خیلی سخته واقعاً؟ چرا بیان نمی‌خواد بفهمه؟!! :|

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۲۹
دکتر سین
1- نیکولا عالیه :-)
پاسخ:
بله، خیلی خیلی زیاد! :)
نیکولا خیلی کارش درسته فقط کاش از بلاگفا می‌اومد همین جا پیش خودمون تو بیان :/
واقعاً هم همینه، سیستم بدون فتوشاپ، پوچه!
پاسخ:
اما به نظر من از سادگی وبلاگش کم میشد! این طوری بهتره! :)
حتی جفت پوچ! :))
۲۹ فروردين ۹۵ ، ۱۰:۴۱ آقاگل ‌‌‌‌
بنده خدا اون کیس چی کشیده!
البته که قرمه سبزی بدون گوشت خوب نیست ولی میشه از تن ماهی به جای گوشت استفاده کرد! اون کیفیت رو نداره ولی کار راه بندازه:دی منظروم استفاده از پاورپوینت و پینت و همین ادیت پیکچر ویندوز تنه:دی
.
3- آقاگل هستم یک خوددرمانگر سنتی! و یک دیگران درمانگر حتی!
4- خوشبختانه هنوز نفس میاد و میره :)
5-نتیجه کمال همنشینیه.
6- خیلی بد دردیه! تجربه زیادی دارم.
7- هر وقت نخواستی عنوان بزاری بعدن تست میکنم بهت میگم چجوری!
پاسخ:
تن ماهی هرگز! من فوتوشاپمو میخوام! :|
3. :|
4. جای شکرش باقیه! :|
5. :)
6. هوووف! آره! :|
7. ...
۲۹ فروردين ۹۵ ، ۱۱:۴۵ هولدن کالفیلد
به جای بی عنوان ها سه تا نقطه یا یه عدد بذار!
پاسخ:
پیشنهادتون بررسی میشه! :دی
اوه عجب بیماری هم داشته این کیس سابق :\

پاسخ:
:دی
منم موافقم :| خود درمانی نکنین! این همه پس ما درس میخونیم واسه چی :دی
پاسخ:
همینو بگو! :)
من لافکادیو رو بیشتر دوست دارم:http://lafcadio.blog.ir
پاسخ:
سپاس بابت معرفی! خوب بود! :)
نیکولا پیشنهاد جالبی بود..
tnx
پاسخ:
خواهش میشه! :)
الان باید واسه کدوم قسمت این متن کامنت بدیم؟ :))
یه کاتالوگ هم بزارید طرز استفاده شو یاد بگیریم :دی
پاسخ:
من باید بگم؟ شما راجع به هر کودوم نظری داری، به گوشم! :)
طرز استفاده از چی رو؟!
بله چند سالی میشه میخونمش
پاسخ:
:)
۳۰ فروردين ۹۵ ، ۱۴:۳۴ آناهــیــ ـــتا
نیکولا خیلی خوبه, چن وقت هم اومد بیان، دوباره فرار کرد بلاگفا ولی :|

+منم یه کیس داشتم متعلق به سال 79 :| مرحوم رو وقتی بردن دیگه چیز زیادی ازش نمونده بود. کار می کرد ولی همچنان. اکس پی روش بود :))
فتوشاپ برای من که مثل غذاست :| نمیشه بدونش کلا. درحد کوبیدن کله به دیوار

+منم با یه نفری خعععلی زیاد تله پاتی دارم. ینی این درجه رو اون با من داره :دی 

+چرا هممون هی نمی دونیم چی میخوایم بنویسیم؟؟ چه ویروسیه این اخه -_- 

پاسخ:
جداً؟ حالا چرا فرار؟! خخ
کیس منم ایکس پی بود. مث فسیل زنده شده بود! خخخ
فوتوشاپ گفتی و کردی خرابم! :))
+ حس خوب و در عین حال مرموزیه! :)
+ ویروسه هر چی که هست، خیلی خره!

نگارش دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی