عشق یعنی تو!

چهارشنبه, ۱۱ فروردين ۱۳۹۵، ۱۰:۱۲ ق.ظ

مولوی می‌گه:

«اندر دل من مها دل‌افروز تویی / یاران هستند لیک دلسوز تویی

شادند جهانیان به نوروز و به عید / عید من و نوروز من امروز تویی»

خیلی به امروز و این روزا میاد: مادر عزیزتر از جانم؛ فدات خاک پات تموم دنیا؛ روزت مبارک عزیز دلم! :)

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۱۱
دکتر سین
روزشون مبارک باشه ^_^
پاسخ:
به شما و خونواده‌ی محترم هم مبارک باشه! :)
اول D:
پاسخ:
:دی
روز همه مادرا مبارک:)
پاسخ:
این روز عزیز بر شما و مادر گرامی‌تون هم مبارک باشه! :)
روزشون موبارک!
پاسخ:
متقابلاً من هم به همه‌ی مادرا تبریک می‌گم. :)
به به به این انتخاب.
مبارک باشه این روز به همه مادران عزیز و گرامی.

پاسخ:
:)
مبارک باشه! :)
تببریییککک
پاسخ:
بر شما و خونواده هم مبارک باشه! :)
دست و جیغ و هورا ...
هووووووووووووووورررررررررررااااااااااااا
پاسخ:
سنگین باش! :))))))
تبریک به همه ی فرشته های زمینی
پاسخ:
تبریک! :)
روز مامانامون مبارک ...مبارک :-))
پاسخ:
:) مبارک باشه! :)
کلا این شعره خیلی خوبه :)
پاسخ:
آره :)
مبارکه
ان شاء الله خدا همشون رو حفظ کنه 
پاسخ:
:)
ان شاء الله! :)
دکتر حالا چه موقعی برای ازدواج مناسبتره؟

پاسخ:
هر موقع که کسی پیدا بشه که ارزش خر کردنت رو داشته باشه! :))
میگم زشت نباشه همش ما میایم اینجا مهمونی :)
شماهم کلیک رنجه کنین بیاید اونطرفا بشینیم دور هم تخمه آفتابگردون بشکونیم و فوتبال ببینیم خوشحال میشیم:دی

پاسخ:
اومدنو که میام؛ ولی حرفم نمیاد! :دی

نگارش دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی