از همین حرفای همیشگی

دوشنبه, ۹ فروردين ۱۳۹۵، ۰۸:۳۰ ب.ظ

۱. وقتی مضمون کامنت یه نفر 

:)

باشه، چه جوابی جز 

:)

می‌شه بهش داد؟! خخخخخ


۲. گوشیای هندزفری رو چند بار چک کردم؛ هر دوتاش با هم هم‌اندازه‌ان. پس حتماً سوراخ گوش راستم از سوراخ گوش چپم کوچیک‌تره! :))


۳. من به این ایرانسل چی بگم ولم کنه؟! حدوداً یه ساله می‌گه بیا ازم اینترنت بخر! حس آدمی رو دارم که سر چارراه پشت چراغ قرمز گیر کرده، از این بچه مظلوما اومده بهش گل رز و فال و دستمال یزدی واینا بفروشه!! :|


۴. این که کسی نهم-دهم فروردین می‌ره خونه یکی دیگه، اسمش عیددیدنیه آیا؟! تا حالا کجا بودی؟! :|


۵. وبلاگ‌نویسی یکی از نیازهای خیلی اساسی بشره. حالا این که تا قبل از اختراع وبلاگ (!) مردم این نیاز اساسی رو چه‌طور برطرف می‌کردن، من در عجبم! :)


۶. پیشنهاد بدین برای روز مادر چی بخرم؟ شما چی می‌خواین بخرین؟


۷. تعطیلات عید خر است! شهرزاد خونم اومده پایین. قسمت بعدیش شونزدهم میاد!! چرا خب؟! :(


۸. باید شاهرود زندگی کنین، تا وقتی می‌گم نمی‌تونیم برای مقصد سیزده‌به‌در تصمیم بگیریم، بفهمین چی می‌گم! :دی

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۰۹
دکتر سین
لایک...
پاسخ:
:)
۰۹ فروردين ۹۵ ، ۲۰:۳۸ مــــــــ. یــ.مــ
:/
قبل از وبلاگ نویسی یه پدیده ای بود به نام پرکردن سررسید

منم برای کادو ایده ای ندارم
و در پایان :)))
پاسخ:
قبل از سررسید چی بوده؟! خخخخخ

ممنونم! :)
:)))
1. پوکر فیس
2. کلا قسمت چپ و راست با هم فرق دارن ، توجه کردی ؟!
3. یه چیزی بگو منم بهش بگم
4. پَ ن پَ . مشگل داشته خو (آخه خودمون اینجوریم :)) )
5. لاک قرمز
6. کره خر وحشیه تزیینی :))
7. نچ ، دلت برا دانشجوهات تنگ شده شهرزادو بهونه میکنی ؟!! :))
8. از جنبه + (که خیلی جاها هست) یا - (که هیچ جا نیست)
و اما
9. سرعت ، دقت و حوصله در کامنت گذاری رو حال کردی ؟!! داری این رقمه دیگه کامنت گذار ؟! نه ، داری جون من ؟!! هان ؟!!!!!!!!!!
پاسخ:
۱. این الان در جواب :) بود یا حس شخصیت نسبت به بند یک؟! :))
۲. آره! :دی
۳. اصن دیوونه‌م کرده! :|
۴. :|
۵. حتی برای آقایون؟!!
۶. o_O
۷. عه وا! خیلی تابلو بود؟! :دی
۸. +
۹. سرعت، دقت و حوصله‌ت تو منافذ کبدم! یه دونه باشی! :دی
برای مورد پنجم: این سوال منم هست D:
پاسخ:
خیلی سؤال فلسفی و عمیقیه! :دی
بخدا یه لحظه فکر کردم وبلاگ یه دختره اشتباه اومدم:|
پاسخ:
-_-
برای مورد آخر: اگه شیراز بودین چی؟! 
مورد سوم: آدمو دیوانه میکنه! یه بار ازش نت خریدم، بعد که تموم شد هی میگفت بیا بگیر. آخرش خودش دوبار بهم پنجاه مگ هدیه داد!!!! 
و مورد شیش: ما که میذاریم اونیکی روز مادر هدیه میدیم!! 
پاسخ:
شیراز که خیلی باحاله. من یه بار اومدم! :)
ایشالا خدا هدایتشون کنه! :)
تا ۲۹ اسفند هنوز یه سال مونده!!‌ خخخخخ
۱من اغلب حرف ندارم...یا نمیتونم حرف بزنم یا دلم گرفته لبخند میزارم..عجیب کاربردی داره توزندگیم:)اما از ته دل نیست:)
۲منم
۳مثله جریان شارژ رایگان همراه اول به بدبختی پیامای تبلیغاتی لغو کردم ۲تومن شارژ رایگان داد۲۰۰تا تبلیغاتی اومد:|
۴فامیلای ما همین مدلین بعضا دیده شده اردیبهشت پیداشون میشه:/
۵واقعا
۶نظری ندارم:/
۷من ندیدمش کلا
۸چقدر واحسرتایی:/
پاسخ:
۱. منم همین‌جوریم. همه‌مون همین‌جوری هستیم! :)
۲. :)
۳. این اس‌ام‌اسای تبلیغاتی که اصن رو اعصاب و روان منه! :||
۴. اردی‌بهشت؟!!!!
۵. :)
۶. ...
۷. یک شیشم عمرت بر فناست! :دی
۸. :))
من هر وقت حرفی ندارم بزنم لبخند میزارم !
باو ما تازه میخوایم بریم عید دیدنی !
یه فرآیندی بوده به اسم گوش شنوا ، رفیق ، دوست ! یه همچین چیزی ! جای نوشتن حرف میزدن باهم ... (((((:
پاسخ:
:)
خب شما سفر بودین. عذرتون موجهه! :)
گوش شنوا الانم هست. وبلاگ که جای اونو نگرفته!
همه موارد بالا مورد تایید قرار گرفت.
واحد کمترل کیفیت وبلاگی.
پاسخ:
با تشکر.
مدیریت وبلاگ.

+ کمترل؟! :دی
الان به منی که سیزده به در تو راهم، فخر نفروختی که؟ هوم؟ :/
پاسخ:
چرا! یکی از اهدافم دقیقاً همین بود؛ که خدا رو شکر گویا نائل آمدیم بهش! :دی
ما تا بیستم هم کسی بیاد خونمون رو حساب عیددیدنی میذاریم
جمله آخرهم یکم اغراق آمیز نبود؟! :) 
پاسخ:
بعضی موارد رو می‌شه زیرسیبیلی رد کرد. اما بعضی رو از زیر هیچ‌جا نمی‌شه رد کرد!!! :|
تا نخوری - نه ببخشید! - تا نبینی ندانی! :)
پیامک های ایرانسل کم بود، جدیدا با من تماس هم میگیره :||||
پاسخ:
وجدانن؟! چی می‌گن؟!! :|
ولی به نظر من دیگه نیست !
یکی از دلایلی که باعث شد من وبلاگ داشته باشم و بخوام اتفاقای روزمره رو بنویسم این بود که کسی نبود براش بگم !
قبلا ً بود ، قبلا ً برادرم گوش میداد ولی دیگه الان شرایط ، شرایط قبل نیست !
کسی نمیتونه منکر این بشه که آدما اجتماعی ان ، دوست دارن بگن و شنیده بشن !
وقتی کسی نباشه ، طرف مینویسه ! مینویسه برای خودش ، برای خواننده هاش ...
اگه گوش شنوا باشه خودم به شخصه وبلاگ نویسی رو کنار میذارم !
البته پشت هر نوشته ای یه "به نظر من" هست که لزومی نداره نظر همه مطلقاً صحیح باشه ...
از نظر من که اینطوره :))))
پاسخ:
تکبیییر! :))))
بله؛ اینی که شما فرمودین، یکی از کاربردهای وبلاگه، کاربرد خیلی مهمی هم هست! :)
کنترل آقا کنترل.
امان از صفحه کلید خراب دکتر
:)
پاسخ:
امان از حواس پرت و ذهن مشغول! :دی
:))
جدی عرض می کنم :دی
یک بار از یک شماره ی سه یا چهار رقمی با من تماس گرفتن و تبلیغ سرویس هاشون رو دادن :||
پاسخ:
من نمی‌دونم آیا کسی هست که واقعاً جذب چنین شیوه‌ی تبلیغی بشه واقعاً؟! :|

نگارش دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی