Dear Brain! Shut ^ plz & lemme sleep!

شنبه, ۸ اسفند ۱۳۹۴، ۰۹:۱۲ ق.ظ

یکی از دوستان گرگانی، برام سوغاتی آورده: باسلوق (باصلوغ، باثلق، ...؟؟). بعد روش بزرگ نوشته سوغات گرگان! یه حسی بهم می‎گه باثلوغ مال یه شهر دیگه بود، ولی نمی‎گه مال کجا، دقیقاً! :دی

+ کلی فکر کردم یادم بیاد روی بسته‎ش باصلووق رو چه‎جوری نوشته بود؛ اما ذهنم یاری نمی‎کنه! درب و داغون شدم زیر فشار این زندگی! :دی :|

+ از خدا پنهون نیست، چون نمی‎شه که باشه؛ اما بذارین از شما پنهون بمونه! اینجوری بهتره! :دی

+ بده که حرف داشته باشی، اما حوصله نداشته باشی!

+ تنها چند قدم تا هزارمین کامنت وبلاگ فخیم دکتر سین! :)

+ خسته ست ... مثل من! این عکس پایینیه رو میگم! :دی


موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۰۸
دکتر سین
به مناسبت هزارمین کامنت: دُکی زنده باد، دُکی پاینده باد، سلام بر دُکی، درود بر دُکی!
پاسخ:
زنده باشی جوون! :))
من متعلق به همه هستم! :دی
آخ چه حس وحشتاکی:/
بعد مغز ادمم خیلی سمجه ول نمیکنه.:/
برای رضای خدا یه مشاوره با گوگل بکنید انقد خودتونو اذیت نکنید:|

باسلوق سوغات مراغه ملایر و اراکه
:|دستم درد نکنه
پاسخ:
اصن ی وضی! :|
دست شما و گوگل با هم درد نکنه! :))
هفته پیش دست بر قضا مقادیری باسلق سوغاتی گیر ما نیز اومد!
مال تبریز و مرافه است بخصوص :)
البته خب شاید گرگانی ها زیاد دوست داشتن خود کفا شدند:دی
.
رسیدن بخیر دکتر.

پاسخ:

دست تبریزیا و مراغه‎ایا هم درد نکنه! خیلی سوغات خفنی دارن! :)

:دی

قربان شما! :)

۰۸ اسفند ۹۴ ، ۱۳:۰۳ S҉A҉H҉A҉R҉ ....
چ نی نیه نااااازی
پاسخ:
:)
عکس باز نشد که :-"
پاسخ:
جداً؟ چرا؟ :|
امیداورم من هزارمین کامنت رو بذارم8)))



از اتاق فرمان اشاره میکنن باید بری بعد از چندتا کامنت دیگه برگردی:دی
پاسخ:
:دی
۰۹ اسفند ۹۴ ، ۰۰:۲۰ نفس نقره ای
ای جووووونم نی نی رو ^_^
پاسخ:
خعلی باهاش حال کردم! :)
الان چالش هزارمین کامنت؟!:))))
پاسخ:
یه چیز تو همون مایه‎ها. :)
پس من کی بیام هزارمین کامنت رو بذارم:|
پاسخ:
از دست شما جوونا! :دی
واسه بعضی از دانشجوها امیًت خیلی خیلی مهم هست.
به نظرم شهرهای شمالی امیت ندارن ولی خوب واسه کسی که عشق طبیعت هست عالی هست عالی عالی .اوه خیلی خوب هست فکرش رو بکن تو اون فضای سبز هر موقع اراده کنی :-))
پاسخ:
امیت یعنی امنیت؟! :دی
موافقم! :)

نگارش دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی