در ادامه‎ی ختم مشترک قرآن کریم، امروز می‎خوایم چند صفحه‎ی باقی‎مونده از سوره‌ی بقره و چند صفحه از ابتدای سوره‎ی آل عمران رو با هم بخونیم.

سوره‎ی بقره، آیات 238 تا 252، صفحات 39 تا 41  >> دکتر سین

سوره‎ی بقره، آیات 253 تا 264، صفحات 42 تا 44  >> پاتریک :)

سوره‎ی بقره، آیات 265 تا 281، صفحات 45 تا 47  >> ZaHrA

سوره‎ی بقره، آیات 282 تا 286، صفحات 48 و 49  >> ناشناس

سوره‎ی آل عمران، آیات 1 تا 22، صفحات 50 تا 52  >> مدیر جوان

سوره‎ی آل عمران، آیات 23 تا 45، صفحات 53 تا 55  >> yalda shirazi

سوره‎ی آل عمران، آیات 46 تا 70، صفحات 56 تا 58  >> نفس نقره ای

در صورت تمایل به مشارکت در ختم این سوره‌ها، اعلام آمادگی بفرمایین. بخشای خونده شده رو دوباره نخونین؛ قبل از انتخاب هر بخش، متن این پست و نظراتشو چک کنین. شماره‌ی صفحات هم با خط عثمان طه هم‌خونی داره؛ اگه قرآنتون با خط دیگه‌ای هست، اسم سوره‌ها و شماره‌ی آیات رو ملاک قرار بدین. اشتباهات احتمالی رو هم تذکر بدین تا اصلاح کنم. اگرم تمایل دارین می‌تونین نظر «ناشناسانه» بدین!

نکته‎ی مهم: همون‎جوری که ناگفته پیداست، من دسترسی چندانی به اینترنت ندارم. برای همین هم منتظر نباشین تا بخشی رو برای شما مشخص بکنم؛ بلکه خودتون یک بخش رو انتخاب کنین و نام سوره و شماره‎ی آیات انتخابی خودتونو در بخش نظرات ثبت کنین. با این کار دیگه حضور کم‎رنگ من ختم گروهی رو تحت‎الشعاع قرار نمی‎ده.

+ با اجازه‎ی همگی، ثواب قرائت این بخش از قرآن رو تقدیم می‎کنیم به روح مطهر حضرت فاطمه (س). :)

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۰۴
دکتر سین
منم هستم (:
پاسخ:
این همه حرف زدم که نگین «منم هستم»! خودتون انتخاب کنین. :دی
حالا عیب نداره. شما 253 تا 264 بقره رو قرائت بفرمایین.
من چون خودم یه ختم قرآن تک نفره شروع کردم نمیایم
البته همش تنبلیه! اینا بهونه ست!
ما را هم دعا کنید
پاسخ:
محتاجیم! :)
سوره آل عمران آیه یک تا 22 رو من میخونم :)
پاسخ:
التماس دعا! :)
23 تا 45 آل عمران هم با من.
۰۴ اسفند ۹۴ ، ۲۰:۲۰ نفس نقره ای
46 تا 70 آل عمران :)
پاسخ:
التماس دعا! :)
265 تا 281  رو هم‌من میخونم...:-) 
پاسخ:
التماس دعا! :)

نگارش دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی