پستک*

شنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۴، ۰۹:۳۷ ق.ظ

 برای منی که یه دونه کامنت هم سبب ذوق‎مرگی قلبی، اسپاسم عضلانی در سیناپس‎های زیرین زند زبرین و آنفکتوس روحی-روانی می‎شه، 27تا کامنت خونده نشده، یعنی 27 بار ذوق‎مرگی قلبی، 27 بار اسپاسم عضلانی در سیناپس‎های زیرین زند زبرین و 27 بار آنفکتوس روحی-روانی!! :))

+ شوخی کردم این‎قدرم بیجنبه نیستم دیگه! :)

+ جای شما خالی؛ در این بیغوله‎ای که تشریف دارم، با این محدودیت در زمان و سرعت اینترنت، نمی‎رسم و نمی‎تونم اون پست خفنی رو که می‎خواستم بذارم، بذارم! علی‎الحساب بمونین تو کفش (= کف آن). عوضش کامنتاتونو جواب دادم! در حال حاضر (حال غایبم داریم آیا؟! :| ) بضاعت تیم در همین حده! ایشالا به‎زودی جبران کنیم این کم‎کاریا رو! :دی :پی

+ از مهربونی همه بسی سپاسگزارم! :)

+ تولد من توی اسفنده. اگه گفتین چندم؟! :) اینو گفتم که از الان برنامه بریزین برای خرید هدیه و اینا! ارزش مادی هدیه هم خیلی برام مهمه. کلاً انسان دنیاپرستیم من! گفتم در جریان باشین! :دی


* پست کوچک!!

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۰۱
دکتر سین
تجربه ثابت کرده جاهای بیغوله خیلی‌خوش میگذره!!:))
نمیدونم شاید به خاطر اینه که من خودم در حال حاضر تو ی بیغوله دارم‌درس میخونم و اتفاقا الانم دارم از کتابخونه بیمارستان همین بیغوله کامنت میذارم!:))
در کل خوش بگذره!
اول جایزه بعدن کادو تولد!:دی 
پاسخ:
خوش می‎گذره؟! :|
البته به نوعی آره؛ اما در کل نه!! :))
به شما هم...
شصت بار خاطر نشان فرمودین؛ شصت بار عرض کردم روی چشم! :دی
یحتمل 30 اسفند نیستی؟ :D
پاسخ:
بیا پایین‎تر! :)
فکر کردم پست در مورد پسته باشه:دی
پاسخ:
:دی
15 اسفنده عایا؟! 
پاسخ:
بالاتر! :)
قطعا کسی که تولدش توی اسفنده از اول تا 30هم اسفند بدنیا اومده!
(به سبک استاد خیابانی که میگفت قطعا کسی که لیزر میندازه تو ورزشگاهه!)
.
ان شالله بریم برای قهرمانی پس.
مهربانی هامونم قابلدار نیست(طبعا صاحابش قابله!) کاریه که از دست بچه ها بر میاد شما بعنوان هدیه تولد حسابش کن دکتر :)))
پاسخ:
بله، قطعاً! :دی
الان هدیه رو ماس‎مالی کردین رفت؟!! خخخخخخ
:-))

+پیشاپیش تولدتون مبارک:-)
پاسخ:
:))
+ سپاس‎گزارم! :)
۰۱ اسفند ۹۴ ، ۱۵:۱۸ S҉A҉H҉A҉R҉ ....
دنبالین:) بدنبالین:)
پاسخ:
شما و من هر دو در دنبالیدن یا ندنبالیدن مختاریم. صرف دنبالیدن کسی، لزوماً دنبالیده شدن را - احتراماً - در پی ندارد.
:)
۶ اسفند :)
پاسخ:
برو بالاتر. :)
یازدهم چی ؟! (:
پاسخ:
بالاتر. :)
پاسخ:
بالاتر.
۰۱ اسفند ۹۴ ، ۲۱:۳۷ نفس نقره ای
من اصلا متوجه نشدم چه اتفاقی جسمی ای افتاد :|| اسپاسم عضلانی کوجا؟ :)))
پاسخ:
کوجاش مهم نیست. مهم عمق فاجعه‎ست، که لامصب خعلی زیاده! :دی
شونزدهم ؟!
هفدهم ؟!
هجدهم ؟!
نونزدهم ؟!
بیستم ؟!
بیست و یکم ؟!
بیست و دوم ؟!
بیست و سوم ؟!
بیست و چهارم ؟!
بیست و پنجم ؟!
پاسخ:
:دی
+ کلاً جون میدی برای بیست سؤالی!! :))
بیست و ششم ؟!
بیست و هفتم ؟!
بیست و هشتم ؟!
بیست و نهم ؟!
۰۴ اسفند ۹۴ ، ۲۱:۵۵ هولدن کالفیلد
دکتر خیلی بی جنبه ای خدایی :))

پاسخ:
همه که مثل شما با جنبه نیستن! :دی

الان داشتم اولین کامنت هام رو میدیدم. رسیدم اینجا :)))

تباهی پایان ندارد :)))))) یادش بخیر ولی واقعا :دی 

پاسخ:
دوران جوانی و جاهلی بوده دیگه. :))

نگارش دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی