ببوس غبغب ساقی

شنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۴، ۰۸:۲۹ ب.ظ
شرح در طرح، کماکان! :)


+ برای مشاهده و یا دانلود باید چه‌کار کنیم؟! آفرین! باید روی طرح کلیک کنیم! :)
+ عنوان و طرح، بخش‌هایی از این غزل حافظ هستن. :)
موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۱۷
دکتر سین
شما کار می کنید . زندگی میکنید . استاد هستید . طراحی می کنید . وقت باز هم دارید ؟؟
پاسخ:
این طرح سر جمع بیست دقیقه وقتمو گرفت! :)
استاد هم نیستم. دانشجوی دکترا هستم؛ به‌صورت حق‌التدریسی و خیلی خیلی محدود تدریس می‌کنم. در کل سه‌تا گروه در طی این ترم درس دارم؛ که قبلاً چند بار تدریس کردم و برام ساده شده و نیاز چندانی به مرور برای درس دادن ندارم.
کارم هم آزاده. زمانم دست خودمه.
شماها هم برام مهم هستین که براتون وقت می‌ذارم! :)
ضمناً هیچ‌کس رو از بیرون قضاوت نکنید! اصلاً در کل سعی کنید دیگران رو قضاوت نکنین! ;)
عالی 
مثل قبلی ها عالی

پاسخ:
سپاس! :)
۱۷ بهمن ۹۴ ، ۲۱:۵۰ 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
مجددا ^_____^
این غزل حافظو خیلی دوست دارم ^___^
امسال یاد گرفتیم از این گلا درست کنیم (:
پاسخ:
مجدداً سپاس‌گزارم. :)
حافظ کلاً خیلی خوبه. :)
باریک‌الله به شما! :)
چقدر  قشنگه
پاسخ:
آره؛ هم گل و مصرع هر دو قشنگن! :)
عالی دکتر جان :))
برقرار باشی ان شالله و همیشه برامون از این طرح ها درست کنی.
(دوست داریم دکتر :دی )
پاسخ:
شما لطف دارین؛ سپاس! :)
شما هم برقرار و بردوام باشین! :)
(ما نیز هم! :دی)
۱۸ بهمن ۹۴ ، ۰۹:۵۰ مهدی ابوفاطمه
:)
موفق و پیروز باشید
پاسخ:
:)
همچنین!
به به
لایک
پاسخ:
:) سپاس!
گل رو خیلی دوست دارم ولی این مصرع یک جوریه:))
پاسخ:
منم این گل رو دوس دارم.
چه جوری؟!
:شوق در حد ِ مرگ :))
خیلی خیلی مرسی که ما براتون مهم هستیم . :))
.
.
چشم
پاسخ:
دور از جون! چرا مرگ حالا! خخخخ
قربان شما! :)
بی‌بلا! :)
"ببوس غبقب ساقی"،به نظرتون یه جوری نیست؟:|
یه کم اینجا حافظ کج سلیقگی به خرج داده،این همه جا:پیشانی،چشم و...چه می دونم یه چیز زیباتری.غبقب که قشنگ نیست:|
پاسخ:
غبغب می‌شه زیر گلو!!! خوبه که!!!!!!!!
:|
اگه خوبه پس چرا اینقدر نرمش و جراحی می کنن تا از بین ببرنش؟:|
پاسخ:
موقع حافظ اینا این چیزا نبوده؛ باهاش کنار اومده بودن فک کنم! خخخخ

نگارش دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی