یادگیری با یک روش خیلی ملس!!

جمعه, ۳ مهر ۱۳۹۴، ۱۲:۳۴ ب.ظ

بسته به این که تا‌به‌حال تا چه حد درگیر یادگیری زبان انگلیسی شده باشین، حتماً کمابیش دشواری‌های یادگیری لغات یک زبان خارجی رو لمس کردین! و احتمالاً هر بار وسوسه شدین روش‌هایی رو امتحان کنین که بازدهی بالایی دارن و باز هم احتمالاً هر کودوم از این روش‌ها رو چند وقتی احتمال کردین و بعدش ولش کردین!!

امروز یک سایت رو بهتون معرفی می‌کنم که خودم چند سالیه مشتری پروپاقرصشم و «کارایی بالاش» بهم اثبات شده! خانوم‌ها و آقایون! این شما و این هم Memrise!!!

ادامه، در ادامه...!

ویژگی مهم Memrise اینه که به شما کمک می‌کنه تا با تکنیک تصویرسازی هر کلمه رو به معنیش ارتباط بدین. به‌علاوه، شیوه‌ی پرسش و پاسخ هر کلمه، متناسب با روند پاسخگویی و یادگیری شماست.

گرافیک جذاب محیط Memrise علاقه‌ی شما رو نسبت به یادگیری افزایش می‌ده و باعث می‌شه دیرتر خسته بشین و بازدهیتون بالا بره.

ویژگی‌های مهم Memrise در یک نگاه:

۱. عضویت رایگان. (هرچند، خدمات اضافی‌ای هم وجود دراه که پولیه. اما بدون اون‌ها هم Memrise یه ابزار کامله.)

۲. امکان یادگیری هر زبان دلخواه. Memrise برای ۲۰۰ زبان دنیا دوره‌های یادگیری داره!

۳. با اپلیکیشن‌های iOS و Android اون می‌تونین در هر زمان و هرجا به یادگیری ادامه بدین!

۴. روند یادگیری سازگار با شما! Memrise بر اساس پیشرفت شما، سؤالات رو طوری طراحی می‌کنه که در سریع‌ترین زمان ممکن، لغات به حافظه‌ی بلندمدت شما منتقل بشه.

۵. یادگیری همه چیز! شما می‌تونید با Memrise، فلش‌کارت‌های چندرسانه‌ای خودتون و دوره‌های خودتون رو بسازین!

۶. رقابت با دوستان. امکان دنبال کردن و رصد کردن عملکرد دیگران در یک دوره‌ی مشترک.

۷. ابزاری مناسب برای مدرسان. شما می‌تونین دوره‌ها و گروه‌های خودتون رو بسازین و مدیریت کنین.

در کل، من حدود چهار ساله که از Memrise دارم استفاده می‌کنم و جز خوبی چیزی ازش ندیدم. پیشنهاد می‌کنم حداقل یک بار امتحانش کنین!


پ.ن. من این متن رو هنوز کامل نکرده بودم و تا اونجایی که یادمه روی انتشار در آینده تنظیم شده بود! اما انگار این پست شیش ماهه به دنیا اومده. خخخخخ در هر صورت، ایشالا تولدش مبارک باشه! :دی

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۰۳
دکتر سین
۰۳ مهر ۹۴ ، ۱۳:۵۸ مترسک ‌‌
خب؛ لینکشو بذار حدداقل؛ نمی‌ذاری؟
پاسخ:
ر.ک. به پ.ن. :|
۰۴ مهر ۹۴ ، ۰۰:۰۴ مترسک ‌‌
ر. کردیم به پ.ن :| :))
پاسخ:
:| :))

نگارش دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی