دانشگاه یا دارالمفلوکین

يكشنبه, ۴ بهمن ۱۳۹۴، ۰۶:۳۴ ب.ظ

این روزها و ساعات، دوران پسانمره‌ست؛ یعنی زمانی که نمره‌ها رو اعلام کردی و تا زمانی که بهت اجازه بدن به نمرات قفل بزنی، دانشجوها وقت دارند اعتراض کنن. تازه تو این زمانه که می‌فهمی زیر پوست دانشگاه، علی‌رغم ظاهرش که مث کویت می‌مونه، چه دل‌های سوخته و چه جگرهای خونینی نهفته‌ست! :|

دانشجوهایی که تا همین چند روز پیش همه‌ش می‌خندیدن و رفتارشون جوری بود که فکر می‌کردی یه مشت آدم بی‌غم و خجسته هستن، ناگهان شما رو در مشکلات زندگیشون شریک می‌کنن:

استاد! ما اگه این درسو زیر ۱۴ بشیم، برای بار سوم مشروط می‌شیم و اخراجمون می‌کنن!!

استاد! اگه این درسو پاس نکنیم، بابامون خیلی ناراحت می‌شه و دیگه نمی‌ذاره بیایم دانشگاه!!

استاد! ما می‌خوایم تغییر رشته/گرایش بدیم. اگه این درسو بیفتیم، نمی‌تونیم!!

استاد! ما توی ترم پامون شکسته بود! نتونستیم درس بخونیم!!!!

استاد! ...

فقط سؤالی که پیش میاد اینه که چه‌طور یهو بیست نفر با هم تصمیم می‌گیرن تغییر گرایش بدن. یا این که چه‌طور پونزده نفر با هم شرایطشون طوریه که سه ترم پشت سر هم مشروط می‌شن اگه بیست و پنج صدم کم‌تر از اونی که سفارش می‌دن (!) بهشون ندی! :|


+ برام سخته بهونه‌ها رو باور کنم. حتی اگه خودمو به خریت بزنم و عقل و منطقمو گول بزنم، از پس وجدانم بر نمیام! وجداناً نمره، حق بعضیا نیست؛ هیچ‌جوره! :|

+ اگر می‌خواین به نمراتتون اعتراض کنین، دنبال دلایل واقعی، یا حداقل بهونه‌های متنوع‌تر و خلاقانه‌تری بگردین! :|

+ بعد از کلی ارفاق، این ترم ۵ نفر رو انداختم! در واقع خودشون افتادن!! :|

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۰۴
دکتر سین
دست رو دلمون نذارید!!!:-\ 
من تا حالا تو این شرایطی نبودم که بخوام سر ده دوازده و مشروطی چونه بزنم(امیدوارم در اینده م نباشم!). اما از اینکه ی استاد که همیشه سر کلاسش حاضر بودم و اگر تحقیقی ، کنفرانسی چیزی خواسته ارایه دادم ، درسمم خوندم خب انتظار بیست ، نوزده دارم!! وقتی میاد میده هیجده یا (به جون خودم! ترم قبل یکی از اساتید با همین شرایطی که الان بهتون گفتم) ی درس دو واحدی رو پونزده داد!!!:-\ 
واقعا که بعضی اساتید مستحق فوش ن!!!(دور از جون شما البته!)
حالا خوبی هاتون هم بگم!;-) 
بعضی اساتید هم مث بچه خوب به وعده شون عمل میکنن،نمره سر کلاسی رو میدن،میانترم ها رو صحیح میکنن نمره رو میزنن ، ادم میبینه چطو شده! بعد حالا اگر اون درس رو شونزده هیفده هم بگیری خیالت راحته نمره خودته!!! نه اینکه استاد دلش خواسته به تو بده شونزده!!!
.....
اخ چقد دلم پر بود!!!;-) ;-) :-D 
پاسخ:
ایشالا که هیچ‌وقت نیازمند ارفاق استاد نشین! :)
استادها هم مث همه‌ی ابنای بشر، خاکسترین. خوبی دارن، بدی هم دارن. منتها مهم اینه که خوبی و بدیشونو مطلق بسنجی؛ نه این که اگه بهمون نمره داد ازش تعریف کنیم، اگر نداد غیبت و فحش و اینا! :|
خوشحالم شرایطی فراهم شد خودتو خالی کنی! خخخخ
کاش یاد میگرفتن نو آوری داشته باشن حداقل تا آدم دلش بیاد نمره بده بهشون :دی
فوت اقوام چند مورد داشتین؟ ذکر نشده بود توی متن :))
ولی این کارشون باعث میشه اگه کسی هم واقعا مشکلی براش پیش اومده و نتونسته درس رو بخونه حقش ضایع بشه. البته معمولا این استثناها قابل تشخیص هستن خودشون.
پاسخ:
والا به خدا! این ترم تغییر رشته رو بورسه! همه با هم می‌خوان تغییر رشته بدن! خخخخ
فوت اقوام دو مورد داشتم؛ اما هر دوتاش واقعی بود! :|
من این ترم حتی یه مورد اعتراض به‌جا هم نداشتم! حتی یه مورد! :|
جالبه ها. 7 سال  درس خوندم تو دانشگاه. هم مشروط شدم هم افتادم  اما یه بار از این بهونه ها نیاوردم. حتی بااینکه 
اون ترم که مشروط شدم کلی مشکل شخصی داشتم. اما اخه اگه تا دیروز استاد دوست صمیمی من نبوده، که یه دفه نباید بشه محرم اسرارم. زشته والا.
تازه نامردیه اگه استاد بخواد به دلایل من اهمیت بده چون شاید یکی مشکلش از من بدتر باشه ولی روش نشه یا نخواد به استاد بگه
پاسخ:
چه‌قدر فهمیده! آورین! تحت تأثیر قرار گرفتم! خخخخخ
کاش همه‌ی دانشجوها درک شما رو داشتن. :)
همون دارالمفلوکین نزدیک‌تر به صوابه :|
(صواب: صحیح و درست
ثواب: پاداش)
پاسخ:
نظر منم به نظر شما نزدیک‌تره به صواب به نظرم! :دی (زبان و ادب فارسی رو شخم زدم!)
یاد صفحات آخر کتاب‌های ادبیات دبیرستان افتادم! خخخخخخ
استاد گفت:دو نمره تحقیق داری بهت بدم یا ندمش بیفتی بعدا بیایی نمره خوب بگیری؟
-استاد لطفا اون دو نمره رو هم منظور کنید،اصلا دیگه حوصله دانشگاه اومدن ندارم:|
پاسخ:
چه‌قدر دموکراتیک! خخخخخ
۰۴ بهمن ۹۴ ، ۱۹:۰۹ 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
مامان منم هشت نفر انداخت !
من برگه رو تصحیح کردم پاس شد ، بعد مامانم اومد برگه ی چند نفرو جدا درآورد نمره کم کرد :/
حقشون بود :))))

پاسخ:
دقیقاً نفهمیدم چی شد؛ اما دمت گرم! خخخخخ
:|یاد خالم افتادم دانشجوهاش زنگ میزدن یه دلایل خنده داری میوردن..یا پایین برگه امتحانیشون یه چیزایی مینوشتن:|
پاسخ:
حال خاله‌تو می‌فهمم! می‌فهمم! هعی! :))
میدونم که وقتی استاد بشم اصلا اهل نمره دادن نیستم...ولی حواسم به دانشجو هست که کی در طول ترم میخونه و کی نه...اینا رو از هم تفکیک میکنم اگر خواستم کمک کنم فقط به همون که میخونده....
میدونید این وسط اون دانشجویی که واقعا نتونسته ومریض بوده پاسوز بقیه میشه که دروغ میگن و الکی بهانه میارن...
به نظرم کلا تحت هیچ شرایطی نباید به استاد رو زد برای نمره...اصلا این کار پوزیشن دانشجو رو به فنا میده...یه ۹ با شرافت به از ده با ارفاق .... اصلا درست نیست سمت بعضی از استادها بری ... اصلا....
پاسخ:
شما خوب کاری می‌کنی! :)
نمره مال بابام که نیست که! هر کی بگیره خودش گرفته، هر کیم نگیره خودش نگرفته! :)
۹ با شرافت رو خوب اومدی! لایک! :)
البته دور از جون ماها؛ مثلاً! :))
۰۴ بهمن ۹۴ ، ۱۹:۴۵ 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
یه چیزی تو این مایه که از عمد انداختشون :-"
پاسخ:
جداًً؟! :|
خصومت شخصی و اینا مثلاً آیا؟!
۰۴ بهمن ۹۴ ، ۱۹:۴۹ 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
بله تقریباً (:
پاسخ:
واتعجبا! :)
آرمان‌های امام راحل چی پس؟! خخخ
۰۴ بهمن ۹۴ ، ۲۰:۰۹ الف_لام _ناز :)
خوب میخواین بندازین با 9 بندازین !
آخه درسته 1 گرفته ! افتاد که افتاد حداقل با  9 بنداز :||
.

البته مگه همه ی اساتید محتـرم کارخودشونو به درستی انجام میدن >؟!
پاسخ:
من با ۹.۹ می‌ندازم!
من همچین چیزی گفتم؟!
۰۴ بهمن ۹۴ ، ۲۰:۵۶ اسپریچو ツ
یه استاد گیر اوردم
ایول ایول
سلام استاد😆😆😆
پاسخ:
استاد نیستم. دانشجوام! :)
سلام!
۰۴ بهمن ۹۴ ، ۲۲:۴۵ ...ما شیعه ها ...
استاد باید آسون بگیره
پاسخ:
نخیر! استاد باید کامل درس بده و در حد تدریسش ارزشیابی کنه!
«آموزش دادن» رسالت بزرگ و مأموریت حساسیه که هیچ ملاحظه‌ای برنمی‌داره.
آقا این دانشگاه آزاد شهر ما دیگه خیلی خوبن.
طرف هیچی تاکید میکنم هیچی تو برگش ننوته زنگ زده میگه نمره من رو بده من شاغلم فقط مدرکم رو میخوام! :/
نمیدونم بقیه آیا به عشق جابجایی مرزهای دانش دارند درس میخونن؟
تازه مامانم میگه نمرش رو بده گناه داره پولش رو داده!!!!!
.
دیگه دیدم اینجا بحث داغه گفتم همینجا درد و دلام رو بگم:دی
پاسخ:
دانشگاه آزاد که افتضاحه اوضاعش!
حالا شاید به‌صورت موردی آدم حسابی هم توشون پیدا بشه، اما علم‌اندوزی و دانش‌آموختگی برای غالب دانشجوهاش اولویت خاصی نداره، و این به‌شدت تأسف‌برانگیزه!
به مدارک و مدارج علمی رسماً به‌عنوان یه کالا نگاه می‌کنن! -_-
آقا این دانشگاه آزاد شهر ما دیگه خیلی خوبن.
طرف هیچی تاکید میکنم هیچی تو برگش ننوته زنگ زده میگه نمره من رو بده من شاغلم فقط مدرکم رو میخوام! :/
نمیدونم بقیه آیا به عشق جابجایی مرزهای دانش دارند درس میخونن؟
تازه مامانم میگه نمرش رو بده گناه داره پولش رو داده!!!!!
.
دیگه دیدم اینجا بحث داغه گفتم همینجا درد و دلام رو بگم:دی
پاسخ:
:دی
۰۵ بهمن ۹۴ ، ۰۱:۲۱ نفس نقره ای
:||| الان وسط امتحانات توقع نداری که از اساتید محترم دفاع کنم؟ :دی
بی منطق هم نیستم! فقط خسسسته ام :)) میفهمین خسته :| :دی
پاسخ:
شما حمله نکن، دفاع پیشکش! خخخخخخخ
می‌گذره بابا! تیک ایت ایزی! :)
دست روی دلمون نزارید که خونه , هرچند که از این به خون نشستن خیلی گذشته, استاد داشتیم دکتر! تا حالا سر کلاس نیومده از ما امتحان اطفال میگیره در حد تکست! چند ترم بعد تو بیمارستان دیدمش میگم استاد اون امتحان چی بود؟ میگه مگه من اصلا درس هم دادم که بخوام امتحان بگیرم؟!
پاسخ:
دکترِ دکترلازم بوده! خخخخ

نگارش دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی