ختم گروهی سوره‌های صافات، ص، زمر و غافر

چهارشنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۴، ۰۷:۵۱ ب.ظ

در ادامه‌ی ختم گروهی قرآن کریم، امروز می‌خوایم چارتا از سوره‌های قرآن رو با هم بخونیم؛ سوره‌های صافات، ص، زمر و غافر. این چهار سوره، در قرآن پشت سر هم قرار دارن و سوره‌های سی و هفتم تا چهلم قرآن هستن و با خط عثمان طه، ۳۱ صفحه می‌شن. این سی و یک صفحه رو به ده قسمت دو تا چهار صفحه‌ای تقسیم می‌کنیم:

سوره‌ی صافات، آیات ۱ تا ۷۶، در صفحات ۴۴۶ تا ۴۴۸                >>  دکتر سین

سوره‌ی صافات، آیات ۷۷ تا ۱۸۲، در صفحات ۴۴۹ تا ۴۵۲             >>  saied davoodi

سوره‌ی ص، آیات ۱ تا ۴۲، در صفحات ۴۵۳ تا ۴۵۵                     >>  مدیر جوان

سوره‌ی ص، آیات ۴۳ تا ۸۸، در صفحات ۴۵۶ تا ۴۵۸                   >>  yalda shirazi

سوره‌ی زمر، آیات ۱ تا ۲۱، در صفحات ۴۵۸ تا ۴۶۰                     >>  صبا ...

سوره‌ی زمر، آیات ۲۲ تا ۴۷، در صفحات ۴۶۱ تا ۴۶۳                   >>  الف_لام_ناز

سوره‌ی زمر، آیات ۴۸ تا ۷۵، در صفحات ۴۶۴ تا ۴۶۷                   >>  BAHAR

سوره‌ی غافر، آیات ۱ تا ۲۵، در صفحات ۴۶۷ تا ۴۶۹                   >>  نفس نقره‌ای

سوره‌ی غافر، آیات ۲۶ تا ۴۹، در صفحات ۴۷۰ تا ۴۷۲                 >>  ناشناس

سوره‌ی غافر، آیات ۵۰ تا ۸۵، در صفحات ۴۷۳ تا ۴۷۶                 >>  khanomi ..

اگه تمایل دارین در خوندن این قسمت‌ها با ما مشارکت کنین، بخش یا بخش‌های مورد نظرتون رو انتخاب کنین. فقط قبلش حواستون باشه کسی قبل از شما انتخابش نکرده باشه؛ کامنت‌ها و متن پست رو چک کنین. ضمن این که دوباره عرض می‌کنم که اگه قرآن شما با خط عثمان طه نوشته نشده، شماره‌ی آیات ملاک هستن.
ثواب تلاوت امشب رو هدیه کنیم به روح مطهر حضرت معصومه (س). توی این شب عزیز، بعد از خوندن قرآن، ما رو هم دعا کنین، لطفاً! :)

+ تفکر! :))
موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۳۰
دکتر سین
دکتر این بار گزینه ناشناس رو برداشتید؟ :)))
بنده اعلام آمادگی میکنم با اجازه
پاسخ:
نه! اگه تمایل دارین، با اسم ناشناس درخواست بدین!
گفتم دیگه خیلی تکرار مکررات نشه! :)
آیات ۷۷ تا ۱۸۲ صافات به‌عهده‌ی شما! التماس دعا! :)
۳۰ دی ۹۴ ، ۱۹:۵۷ مدیر جوان
سلام.بنده هم اعلام علاقه مندی میکنم :)
پاسخ:
سلام.
۱ تا ۴۲ سوره‌ی ص برای شما! :)
التماس دعا! :)
من هم هستم
پاسخ:
آیات ۱ تا ۲۱ زمر با شما.
التماس دعا! :)
43 تا 88 سوره صاد هم با من.با تشکر!
پاسخ:
ثبت شد! التماس دعا! :)
۳۰ دی ۹۴ ، ۲۲:۳۰ الف_لام _ناز :)
من هم اعلام میکنم آماده ام!
پاسخ:
زمر، ۲۲ تا ۴۷ با شما.
التماس دعا!
:)
۰۱ بهمن ۹۴ ، ۰۷:۲۱ 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
من نیز عسدم :)
پاسخ:
زمر، ۴۸ تا ۷۵ برای شما.
التماس دعا! :)
۰۱ بهمن ۹۴ ، ۰۹:۱۸ نفس نقره ای
من من من :))
پاسخ:
سوره‌ی غافر، آیات ۱ تا ۲۵.
التماس دعا! :)
۰۱ بهمن ۹۴ ، ۰۹:۳۶ ...ما شیعه ها ...
تقبل الله
پاسخ:
جواب تقبل الله چی می‌شه؟! خخخخ
برای شما هم تقبل الله! :دی
۰۱ بهمن ۹۴ ، ۱۱:۰۹ 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
میشه تقبل الله برگردان ِ جانبی :دی
:)
پاسخ:
:))
فارسیش می‌شه «قبول باشه»، خیلی فارسیش هم می‌شه «ایزد پذیراد»! :دی
جوابشم می‌شه «قبول حق»، فکر کنم! :)
وای وای اخریش مال من
پاسخ:
آیات ۵۰ تا ۸۵ سوره‌ی غافر باشما! التماس دعا!
:)
من هستم 
پاسخ:
تموم شد! :)
ایشالا دفعات بعد! :)
اقا نصف کنید با یکی منم شریک شم خب :(
پاسخ:
اگر تمایل به مشارکت دارین و نمی‌خواین تا سری بعد منتظر بمونین، می‌تونین به اینجا مراجعه کنین.
وجداناً راه دیگه‌ای به ذهنم نمی‌رسه. شرمنده!
ایشالا سری بعد، زودتر تشریف بیارین! :))

نگارش دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی