جبر جغرافیایی!

دوشنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۴، ۰۷:۲۸ ب.ظ
در مقدمه‌ی کتاب «ورونیکا تصمیم می‌گیرد بمیرد» نوشته‌ی «پائولو کوئلیو» نوشته:
کوئلیو در نوزده سالگی برای بیان اعتراضات اجتماعی، موهاشو کوتاه نمی‌کرده و کارت شناساییشو همراه خودش نمی‌برده! [نقل به مضمون!]
با این حساب من در بیش‌تر دوران دانشجوییم یک عنصر معترض به اوضاع اجتماع، یا دست‌کم یه فعال اجتماعی باید به حساب میومدم!

+ اگر شباهتی بین این پست و اراجیف و هذیون‌هایی که یک بیمار تب‌دار بلغور می‌کنه پیدا می‌کنین، به‌خاطر فشار کاری این روزاست! :))
موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۲۸
دکتر سین
۲۸ دی ۹۴ ، ۱۹:۳۶ آوو کادو
:-))
پاسخ:
:)
خواستم بگم عامل جغرافیا خیلی مهمه که یک دفعه ای چشمم خورد به عنوان که حجت رو تمام کرده بود:))
من وقتی حجم کار زیاد باشه دوست ندارم هیچ کاری انجام بدم:|ولی خب ناگزیر همون ایده جا به جایی سنگریزه ها رو عملی می کنم به امید جابه جایی کوه!
پاسخ:
:)
من حجم کارم خیلی زیاده؛ باید کوه‌ها رو جابه‌جا کنم به امید جابه‌جایی رشته‌کوه! :دی
فشارِ کاری از روزِ جمعه اَت معلوم بود :)
خسته هَم نباشی

پاسخ:
این یکی دو هفته از اون یکی دو هفته‌هاست! :)
سلامت باشی! :))
یعنی موهاتون بلند بوده؟:|
پاسخ:
تقریباً! در حدی که تا روی گوش بیاد و اینا. البته بیش‌تر اون قسمت کارتش مد نظرم بود! :))
۲۸ دی ۹۴ ، ۲۳:۲۵ ...ما شیعه ها ...
خخخخ :)))) 
پاسخ:
خنده‌ی عالی مستدام! :))
عجب :))
من هم یک اخلال گر اجتماعیم احتمالا! نمیدونم چراش رو!
پاسخ:
خوش‌وقتم! :))
۲۹ دی ۹۴ ، ۰۱:۳۹ نفس نقره ای
درک میکنم :)) من این مقوله هذیون رو خیلی درک میکنم!
پاسخ:
همه‌ی دل‌سوخته‌ها! :))
۲۹ دی ۹۴ ، ۱۵:۱۹ 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
دیگه دیگه ،
تو امتحانا فشار رو دانش آموزا و دانشجوهای بدبخته :)
الان فشار روی دبیرا و استادا :)))))
پاسخ:
بعله! دیگه دیگه!
منتها مشکل اینجاست که من هم دانشجوام هم مدرس! :|
خخخخخ

نگارش دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی