واعجبا!

جمعه, ۱۸ دی ۱۳۹۴، ۰۶:۵۸ ب.ظ

بماند که از بس که چرت و پرت گفتن، مخ من و راننده تاکسی رو خوردن. اینم بماند که سه‌تا دختر، که خیر سرشون دانشجو هستن، جلوی دو عدد مرد غریبه راجع‌به چیزایی بلند بلند صحبت می‌کردن و قاه‌قاه می‌خندیدن که حتی درگوشی گفتنشم خیلی رو می‌خواد! اینم بماند که اون‌قدر خجسته بودن که یکیشون چند ماه پیش یه بسته آدامس بیست‌هزار تومنی خریده بود و هنوز جسدشو به‌عنوان سند افتخار (!) تو کیفش نگه داشته بود. اینم بماند که در ده دوازده دقیقه‌ای که تو تاکسی بودن، راجع‌به سی چل نفر غیبت کردن. همه‌ی اینا بماند؛ اما این یه جمله رو واقعاً نتونستم هضم کنم: «من یه مردادیم و مردادیا کلاً به طالع‌بینی اعتقاد ندارن!» :|


+ اسم ماه تولد رو عوض کردم، که به کسی برنخوره!!!! :||

+ حتماً نظر منو راجع‌به خرافات می‌دونین دیگه! این رو هم در نظر داشته باشین!

+ تگ تاکسی‌نوشت اضافه شد! :)

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۱۸
دکتر سین
۱۸ دی ۹۴ ، ۱۹:۱۲ مترسک ‌‌
اگه اعتقاد نداره پس طبیعتاً به همین حرفش هم نباید اعتقاد داشته باشه :|
پاسخ:
دقیقاً نکته همینه دیگه! منطق کجای این قضیه قرار داره الان؟! :||
صحبت کردن با موبایل تو تاکسی و اتوبوس و از همه بدتر مترو هم نیاز به یک فرهنگ نامه کامل داره، آخه یکی نیست به این خانم محترمه بگه رنگ لباس زری جون خواهر شوهر سارا بیریخته چه ربطی به بقیه داره که صبح اول صبح توی مترو کنار گوش من خواب، بلند بلند با ساناز جون درباره اش صحبت می کنی!!
پاسخ:
والا به خدا! :|
ما هم تو تاکسی همینطوریم کلن همه ش درحال حرف زدن!!! ( البته حرف بد نمیزنیم ،تا منظورتون از بد چی باشه! ). ولی کلن شما نباید توجه میکردین!! به شما چه اخه؟! واقعا؟!:-\ 
من این پستتون دیسلایک! (ببخشید البته!):-\ 
پاسخ:
من اصلاً به هیچ وجه من الوجوه علاقه‌ای به گوش دادن به حرفای بقیه ندارم! خصوصاً اگه غیبت هم بکنن! اما اینا سه نفری عقب نشسته بودن و من جلو؛ تو تاکسی! نخوامم می‌شنوم خو! :||
هیییی:)بماندکه با چه وضعی میگردن...بماند که همه چی رو هم تقصیر مردا میدونن...بماند که که میگن جامعه خراب شده...بماندکه ازنظرشون حق دارن هرتیپی بگردن و اگه جامعه به راه بدکشید اونا مقصر نیستن...
بماند که دلم گرفته بماند سردرد بماند...
بماند
پاسخ:
واقعاً پوشش بعضی از دخترا و خانوما با هیچ منطقی «مناسب» تشخیص داده نمی‌شه! هرچند که نمی‌شه تمام تقصیرها رو گردن یه نفر انداخت، اما خود کسی که ظاهر و اخلاقیات و روابطش تو جامعه ناهمگونه، هم‌زمان مقصر اصلی و قربانی اصلیه، به نظرم!
راه حل هم فقط فرهنگ‌سازیه که گویا مسئولین توی این دو سه دهه‌ی اخیر اصلاً حس و حالشو نداشتن! :|
۱۸ دی ۹۴ ، ۲۰:۲۶ 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
بیخیال بابا :)
فلزی باش تو زندگیت :)
متناسب با فشار ها و واکنش ها ، کنش نشون بده ،
این چیزای الکی رو بیخیال :)
قشنگ معلومه دارم شیمی میخونم یا نه ؟!
پاسخ:
خخخخخ می‌دونم! می‌دونم!! :) پستتو دیدم! ایشالا سر فرصت می‌خونم و کامنت هم می‌ذارم! :))
جانم؟
من یک مردادیم و مردادیا به طالع بینی اعتقاد ندارند؟
چی شد آخرش؟
قضیه اون بنده خدایی بود میگفت :
"همه مردم یونان دروغگو هستند!"
نتیجه خود طرف هم دروغگو هست
پس دروغ گفته و همه مردم یونان در واقع راستگو هستند! و اگر همه راستگو باشند پس وی نیز راستگو بوده و تمام مردم یونان واقعا دروغگو هستند! :/
.
خیلی مجهولات فراوانه.

پاسخ:
به این می‌گن پارادوکس؛ فارسیش می‌شه متناقض‌نما! (چه‌قدر واقعاً فارسیه! :)) )
۱۸ دی ۹۴ ، ۲۰:۳۶ 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
ندیده و کامنت نذاشته عزیزی شما دکتر جان :)
پاسخ:
عرق شرم بر جبینم بنشست! :))
لطف عالی متوالی! :))
بعله منم نمیگم مقصر تنها اونان و مردا مظلوم:|اما بحث اصلیم اینجا خانوم هاست یه زمانی به همین اعتقاد داشتم که مرد باید خوب باشه تقصیر خانوما نیست!بعد یه سری هارو دیدم دیدم نه انگار کرم از خود درخته:|(همین بود؟!یا کرم از خود سیبه؟!:|)به هرحال کرم حشره ای ست!که کاربرد فراوان دارد و و نباید ازهرکرمی انتظار پروانه شدن داشت:|
پاسخ:
درستش همون درخته!
موافقم شدیداً. خصوصاً با اون تعبیر نمکین و زیبای آخرش! :)
۱۸ دی ۹۴ ، ۲۳:۱۷ مدیر جوان
بعد اون وقت اینا پاش برسه منبر هم میرن و بهتر از هر سخنرانی راجع فرهنگ صحبت میکنند و اتفاقا از بی فرهنگی مردم!!! چه ناله ها که سر نمیدن!!! 
پاسخ:
متأسفانه همیشه اکثریت خوب جامعه در سکوتن و اقلیت بد پرهیاهو!
۱۸ دی ۹۴ ، ۲۳:۴۴ نفس نقره ای
من فقط سلام عرض میکنم دکتر :|
پاسخ:
علیکم‌ السلام و رحمة الله و برکاته! :|
۱۹ دی ۹۴ ، ۱۳:۴۶ شـاهـ پـَری
اصولا من خوشم نمیاد که دختر تو جای عمومی بخواد هی حرف بزنه و مزاحم بقیه بشه..هر چند خودم دختر شیطونی هستم اما این حرکت و نمی پسندم

راستی من مردادی ام.جدی گفت مردادی؟ :/ والا من همین چند روز پیش فال قهوه گرفتم :دی 
پاسخ:
شیطونی رو که کمابیش همه دارن؛ مهم رعایت نزاکته.
پی‌نوشت یک رو بخون خو! نه؛ مردادی نبود!

نگارش دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی