ماشین‌نوشته

چهارشنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۴، ۰۷:۰۵ ب.ظ

عمیقاً در حال تفکر و قدم زدن در خیابون بودم که چشمم افتاد به یه نیسان آبی داغون، که پشتش نوشته بود:

«آتش زدی بر خرمنم! آی خر منم؛ وای خر منم!!»

این ماشین‌نوشته‌ها هم پدیده‌های جالبی هستنا! :))


+ جالب‌ترین ماشین‌نوشته‌ای که دیدین چی بوده؟! :)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۱۶
دکتر سین
موضوع اینه من برای اینکه یادم بیاد دیشب شام چی خوردم فقط یه ربع باید فک کنم:|

پاسخ:
چرا؟! اشکال نداره! من جات می‌گم: «بوق نزن! امیرعلی خوابه!» خخخخخخ
۱۶ دی ۹۴ ، ۱۹:۱۰ مترسک ‌‌
این: همه زن می‌گیرن ما [...] گرفتیم؛ ماشین فروشیه برای مهریه زنم، اینم شماره!
پاسخ:
امان از این کج‌فهمی‌های ماها از مفهوم ازدواج و مایتعلق‌به!
«بی تو هرگزززززز
با تو بابام نمی ذاره:|»
پاسخ:
بابای راننده ماشینه؟ مگه راننده‌ش دختر بوده؟!! :|
۱۶ دی ۹۴ ، ۱۹:۱۰ مترسک ‌‌
اینم هست: رفیق بی‌کلک باجناق!
پاسخ:
خخخخ خوب بود! لایک! :))
نه دکتر!پیامش عاشقانه بود منتها علت شکست عشقی رو هم ذکر کرده،این پیام ها رو ساده نگیرید کلی حرف نگفته پشتشه:دی
پاسخ:
بله! خیلی هم مختصر و خیلی هم مفید! :))




این جمله و مصرع شعر که







آخرالامر 
گل کوزه گران خواهی شد
پاسخ:
حالیا فکر سبو کن...
۱۶ دی ۹۴ ، ۱۹:۲۵ مترسک ‌‌
هی یادم میاد :))
اینم هست: توکهنمیتونیبخونیشنخونش!
پاسخ:
من که تونستم بخونمش! :))
اینو بیش‌تر توی اتوبوسای بین‌شهری دیدم! بالاسر راننده! :))
۱۶ دی ۹۴ ، ۲۰:۴۰ 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
بهترینش این بود :
 صد بار بدی کردی و دیدی ثمرش را ،رنیکی چه بدی داشت که یک بار نکردی .
اون جمله ی ای خر منم ای خر منم هم وقتی بچه بودم داییم مینوشت میگفت بلند بخون !
منم ساده لوح ِ مظلوم !
داد میزدم خر منننننممممممم مننننننمممممم خر منممممم !
باز یادم افتاد -_-
پاسخ:
بیت تأثیرگذاری بود! :)
از این دایی‌های مردم‌آزار دوس دارم! :))
کلاً آدم مردم‌آزاری نیستم؛ اما کودک‌آزاریِ ملو، مثل این موردی که ذکر فرمودین، مباحه به نظرم! [یوهاهاها لبخند شیطانی] :)

:)))
واقعا عجب ذوق و‌قریحه ای !! خیلی بامزه بود!
نمیدونم به ماشین نوشته ها توجه نمیکنم! شاید از این به بعد توجه کردم...;-) :-) 
پاسخ:
اصن ذوق و قریحه همین‌جوری می‌تراوشید به اطراف از پشت نیسان! :))
خخخ

+ بابا آب داد ، بابا نان داد ، ولی بابا بنزین نداد [تو گونی نَکُنَنِمون صلوات :)]
پاسخ:
اون قسمت آخرشو هم پشت ماشین نوشته بود؟! خخخخخ
۱۶ دی ۹۴ ، ۲۲:۴۳ هولدن کالفیلد
من یه دونه خوندم
درود بر کوروش کبیر :|
پاسخ:
خواب این چیش عجیبه؟! :|
پشت یک ماشین نوشته بود: خودتی :دی
پاسخ:
به این نوع عکس‌العمل می‌گن «فرار به جلو از نوع آینده در گذشته‌ی کامل»! خخخخخ
۱۷ دی ۹۴ ، ۲۱:۱۹ مهرناز .ج
دو ساعته دارم فک میکنم ولی جز رفیق بی کلک مادر چیزی یادم نمیاد :))
پاسخ:
همینم خوبه! مهم نیته! مرسی! :))
نیسانی کهنه دارم من یادگاری ژنده پیر از روزگارانی غبار آلود!
سایپایی! جاودان مانند مانده میراث از نیاکانم مرا...
.
خلاقیت طرف من رو له کرد والا!
بنده خدا اخوان خدا بیامرز :/ 
پاسخ:
منم له شدم! داغون شدم! خورد خاک شیرم الان! خخخخ

نگارش دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی