:|

يكشنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۴، ۰۴:۵۸ ب.ظ

امروز صبح کله سحر؛ من و مامان و آبجی خانوم؛ دور میز صبونه.

مامان: خدا رو شکر بچه‌های من قرطی و معتاد نشدن!

من: معتاد شدن پول می‌خواد مادر من!!

آبجی خانوم: قرطی شدن بیش‌تر!!!

مامان: 


+ مامانِ پوکر فیس تا حالا ندیده بودم! :))

+ قرطی با طِ ـیِ دسته‌داره آیا؟!

+ باز نگین چرا هی تند تند قالب عوض می‌کنی! تغییر قالب به دلایلی اجتناب‌ناپذیر بود؛ دعوام نکنین! :))

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۱۳
دکتر سین
۱۳ دی ۹۴ ، ۱۷:۰۲ 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
مامان من همیشه پوکر فیسه ، چون من همیشه یه دسته گل به آب داده تو آستینم دارم !
قالب نو هم مبارک :-)
پاسخ:
بله. می‌شه حدس زد! خخخخ
قالب، قالب پیش‌فرض بیانه! خیلی هم تبریک نداره! در هر صورت سلامت باشی! :))
۱۳ دی ۹۴ ، ۱۷:۱۳ مترسک ‌‌
همین قالب فعلی خیلی هم خوبه، هی روح و روان ما رو انگلوک نکن :| :))
به مادر بفرمایید حالا مترسک رو ندیدی! من واجب‌الپوکر‌فیس‌ترم :D
پاسخ:
باشه! قول می‌دم حداقل تا ده روز دست به قالبم نزنم! خوبه؟! خخخخخخخخخ
من می‌گم، ولی فک نکنم بشناسدت! خخخخخخخ
همینُ بگـــو ، والا ، پول نمی دَن بعد انتظارها از آدَم دارن :|
پاسخ:
می‌بینی؟! :))
بابای منم هروقت منو داداشمو نصیحت میکنه اینجوری میشه
پاسخ:
هر وقت؟ خخخخخخ
من همیشه قرتی رو اینجوری مینویسم اما دیدم قرطی هم مینویسن. نمیدونم کدومشه!
پاسخ:
مهم خلوص نیته! :)
طفلک مامان!!!:))
پاسخ:
ناامیدی رو یه لحظه در چشاش دیدم اصن! :))
۱۳ دی ۹۴ ، ۲۰:۰۸ نفس نقره ای
عه عه مثه من شدی :)) لامصب درس خوندن کمترین هزینه رو میبره :دی
پاسخ:
به قول یارو گفتنی، ما از بی‌کفنی زنده‌ایم! بلانسبت البته! خخخ
قرطی و قرتی جفتش درست هست.البته توی لغت نامه دیدم :دی

پاسخ:
با تشکر! راضی به زحمت نبودیم! :)
۱۴ دی ۹۴ ، ۰۳:۴۹ هولدن کالفیلد
ای بابا باز قالب عوض کردی که :|
پاسخ:
گفتم که، نمی‌شد که نشه! :)
:)
پاسخ:
:))

نگارش دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی