Absent-mindedness (همون تعطیل خودمون!)

پنجشنبه, ۱۰ دی ۱۳۹۴، ۰۶:۱۸ ب.ظ

یه مدل فراموشی هم داریم که هر چی زور می‌زنی هیچیِ هیچی یادت نمیاد. فقط یادت میاد یه چیزی بوده! :|

قصد داشتم یه شعر از یه بنده‌خدایی بذارم که دقیق یادم نیست کی بود و چی گفته؛ فقط یادمه وقتی خونده بودمش خیلی باهاش حال کرده بودم! :|

+ در این حد داغون دیده بودین؟! :|

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۱۰
دکتر سین
واقعا داغونی تا چه حد؟!!! تا به کجا؟؟!!
پاسخ:
چند وقته حس می‌کنم فرتوت شدم! :|
منم میخواستم یه چی کامنت بذارم یادم نمیاد چی بود!
شما فکر کنید چیز خوب و باحالی گذاشتم!
پاسخ:
باشه! :|
۱۰ دی ۹۴ ، ۱۹:۰۳ مترسک ‌‌
خدا قوت قهرمان :))
پاسخ:
قربان شما! :))
۱۰ دی ۹۴ ، ۲۰:۴۷ 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
من سر جلسه اینطوری میشم !
حتی مطلب بالا و پائینش با جزئیات ، محل قرار گیری در صفحه ، همه چیزش یادم میاد الا خودش !
پاسخ:
بد دردیه لامصب! خخخخخ
بعله حاد ترشم دیدم خودم:/
پاسخ:
حادتر از اینم داریم آیا؟ :|
شعر من بوده شک نکنین :))
(البته الان خوب فکر کردم من تاحالا شعر گفتم؟)
پاسخ:
بر پدر منکرش صلوات! :))

نگارش دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی