یک تیر و چار نشان

يكشنبه, ۶ دی ۱۳۹۴، ۱۰:۰۷ ب.ظ

من، مامان و داداشم، با همین ترتیب، جلوی آینه؛ داداشم با حوله‌ی حموم! هر سه‌تا تو آینه به هم نگاه می‌کنیم، با هم صحبت می‌کنیم.

مامان: کار خدا! این داداشت موهاش به من رفته، ولی ریشاش به بابات رفته!

من: این هیچیش به آدمیزاد نرفته!!!

سه‌تایی با هم با چشای گرد چند لحظه تو آیینه نگاه می‌کنیم. بعد من با سرعت تمام در افق محو می‌شم!


+ حرفو اول مزه‌مزه کنین! :|

+ با یه جمله، داداشم، مامان، بابا و از همه بدتر و شدیدتر خودم رو زدم ترکوندم!!! الان تحت تعقیبم! علی‌الحساب تحریم شدم؛ قراره یه قطعنامه هم علیه من تصویب بشه! :||

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۰۶
دکتر سین
۰۶ دی ۹۴ ، ۲۲:۱۰ 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
منم از این حرفا زیاد میزنم !
یه بار جلوی عمم به خواهرم گفتم ارواح جفت عمه هات !
یه بار هم جلوی بابام ؛ برادرم بهم گفت خیلی خری ! گفتم مثل بابات !
البته مورد دوم رو خیلی بچه بودم !
مثلا ً پنج سالم بود :-"
پاسخ:
اوه اوه! تو خیلی قاطی‌تر از منی که! خخخخخخخ
خخخخخخخ!
یه جمله گفتین خانواده رفت رو هوا!
پاسخ:
یه همچین آپشنایی هم داریم ما! :)
۰۶ دی ۹۴ ، ۲۳:۳۵ مترسک ‌‌
احیاناً نمی‌خوان تبعیدت کنن؟ :|
پاسخ:
به سه سال اعدام در تبعید با اعمال شاقه محکوم شدم! :|
۰۷ دی ۹۴ ، ۰۱:۴۲ نفس نقره ای
چرا با آینده خودت بازی می کنی؟ :))
پاسخ:
اصن حواسم نبود! از دهنم پرید!!
تا من باشم دیگه فکر نکرده حرف نزنم! خخخ
:)))ولی خب نکنه مامانتون توقع داشت ریش داداشتونم به ایشون بره:/داریم اصلا:)))محوباشبدعلیالحساب ضرب المثلم خراب کردید حداقل سه تا نشون میزدید:/
پاسخ:
خخخخخ نه! علی‌القاعده منظور مامانم جنس و رنگ مو و ریش هستش!!
دیگه زدیم دیگه! الان نمی‌شه کاریش کرد! :|
۰۷ دی ۹۴ ، ۱۷:۵۲ مدیر جوان
:)))))) حالا کجاها رو برای پناهنده شدن در نظر گرفتید شما؟ :)))
پاسخ:
فعلاً قرار شده تا مرز ترکیه رو زمینی بریم. بقیه نقشه و برنامه رو همون‌جا بهمون می‌گن! :|
 :)))))))
پاسخ:
:)
۰۹ دی ۹۴ ، ۰۱:۵۷ آناهــیــ ـــتا
:)))))
وااای منم یبار جلوی هر پنج تا عمه م با صدای کاملا رسا به داداشم گفتم آره جون عمت! یا ارواح عمت. یا همچین چیزی.
بعد حس کردم دارم آب می شم :|

یه بنده خدایی م اونجا از موقعیت سو استفاده کرد گف من همیییشه, از همون بچچگی به بچهام یاد دادم که راجب عمه هاشون ازین چیزا نگن.
بعد حس کردم مامانم داره آب میشه :|
پاسخ:
خیلی حس بدیه!
اون انسان سوسه‌بیای سوءاستفاده‌کننده کی بوده؟! :|
+ خدا عمه‌هاتونو زیاد کنه! :)

نگارش دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی