100th

جمعه, ۴ دی ۱۳۹۴، ۰۵:۵۲ ب.ظ

همه چی آرومه! :)

وقتی پای کوه ایستاده بودم و برای دیدن قله‌ی کوه باید سرمو بالا می‌گرفتم، قله برام یه ابهت خاصی داشت؛

ولی وقتی فتح شد، برای نگاه کردن به قله باید زیر پامو نگاه می‌کردم!

حالا گیریم قله‌ش خیلی هم قله نباشه! کوهش کوه نباشه! اصن تو بگو تپه!!

حرفو بچسب!

می‌گم:

خیال می‌کردم احساسات هیجان‌انگیزتر و خاص‌تری در پی داشته باشه...

... صدمین پست! :)


+ من چه‌قد خوشحالم! :)

+ در مَثَل، مناقشه نیست! :)

+ نتونستم تصمیم بگیرم کودومو بذارم! کلیک!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۰۴
دکتر سین
اون بچه که دستشو مشتکرده پیرهن سبز داره اولین عکسش ها دومین عکس بچه پس زمینش قشنگ نیست

جمله فلسفی و کمرشکنی بود:)
پاسخ:
آره! خوبه؛ ولی خیلی جاهای دیگه هم ازش استفاده شده. تکراریه! :))
در واقع «جملات» کمرشکن بودن! خخخ
۰۴ دی ۹۴ ، ۱۸:۲۳ 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
:-)
من هر کار کردم صدمین پستمو تو صدمین روز وبم بزارم نشد!
پاسخ:
عیب نداره! حالا سعی کن هزارمیشو تو هزارمین روز بذاری!! :))
من هنوز وبم۴۹تا پست داره:|
پاسخ:
پستای شما هر کودوم قد شیش‌تا پست می‌ارزه! :))
۰۴ دی ۹۴ ، ۱۹:۲۹ مترسک ‌‌
اون «keep calm» :))
پاسخ:
keep calm هم با این که کلیشه‌ای شده، اما قشنگه! :)
ردیف اول سمت چپ اولیه !:)
پاسخ:
:)

نگارش دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی