انحصار

پنجشنبه, ۳ دی ۱۳۹۴، ۰۴:۵۰ ب.ظ

بانو!

تنها با یک لبخند

تمام جغرافیای دل را

       در انحصار خویش درآوردی؛

چونان که

مسئولیت برق صدا و سیما را

کریم جهان‌بخش سفید کمر!



+ نخند! بحث احساسی و جدیه! :))

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۰۳
دکتر سین
۰۳ دی ۹۴ ، ۱۶:۵۹ 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
چقده قشنگ :)
بسی زیبا :)
پاسخ:
سپاس! :)
۰۳ دی ۹۴ ، ۱۷:۰۵ 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
هر چی فک میکنم نمیشه نخندید 😂😂😂😂😂
پاسخ:
:)
۰۳ دی ۹۴ ، ۱۷:۵۱ مترسک ‌‌
خوب شد یادم انداختی، یه پست در مورد این بنده خدا «کریم جهان‌بخش سفید کمر» بنویسم :))
پاسخ:
خخخخخ
به نظرم ایشون جزء سرمایه‌های ملی ما هستن! اگه زبونم لال چیزیش بشه، برق کل فیلما و سریالا می‌ره! شوخی که نیس! خخخخ
بنویس! :)
تو همه ی سریالا اسم این یارو بوده :)))))))))))
پاسخ:
اصن ی وضی خخخ
همه دوخط اخرو متوجه شدن غیرمن:/من تلویزیون نمیبینم:/فقط گاهی پویا...بعضی کارتوناشو:/تازه اونم داداشم میبینه من گاهی نگاه میکنم
پاسخ:
تو تیتراژ تمام فیلما و سریالا اسمش هست. سینما هم نمی‌ری؟! :|
خخخخخ
خخخخخخخخخ!
اون کریم جهان بخش سفید کمر عالی عالی بود!
من همیشه با خودم میگم چرا تو همه سریالا هس!!!!
پاسخ:
کارخونه یه دونه ازش تولید کرده، بعد خط تولید اتصالی کرده ترکیده! خخخخخخخخخخخخ
۰۴ دی ۹۴ ، ۰۲:۰۳ نفس نقره ای
یعنی یه هفته درس داشتما! اومدم میبینم کلا از پی ام ها و جوک ها و پست های جدید هیچی نمیفهمم :دی
پاسخ:
تو این دوره زمونه سرعت تغییرات در دنیا خیلی رفته بالا! :|
خخخخخخ
نه راستش اخرین باری که رفتم فک کنم اخراجی ها بود:/
ما کلا توخونم تلویزیون نقشی غیر۲۰:۳۰وشبکه خبرو پویا نداره:/
کلا وقت نمیکنیم هیچکدوم
پاسخ:
خیلی هم عالی!
عوضش ما خانوادگی کلا پایه‌ایم! مثلاً دیروز نشستیم قسمت ۴ تا ۱۰ شهرزادو همگی با هم یه نفس دیدیم!! تا ۱۲ شب طول کشید اما خیلی فاز داد! :))
بحث سیاسی نشه صلوات :))
پاسخ:
سیاسی؟!! این کجاش سیاسی بود ناموسن؟! خخخ

نگارش دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی