#خبرنگار_شو

دوشنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۶، ۰۷:۴۶ ب.ظ

ما، من و دوستانم، در تحریریه‌ی بخش خبر رادیو بلاگی‌ها تصمیم گرفتیم یه مسابقه‌ی استعدادیابی به مناسبت یک‌ساله شدن رادیو با عنوان "خبرنگار شو" برگزار کنیم.

اگر فکر می‌کنین قلمتون برای طنزنویسی و یا صداتون برای گویندگی مناسبه، تا آخر خرداد فرصت دارین در بخش‌های نویسندگی و گویندگیِ این مسابقه‌ی وبلاگی شرکت کنین. :)

بشنوید...

منتظر حضور گرمتون هستیم! ^_^



+ لطفاً با نوشتن پست‌هایی با عنوان  #خبرنگار_شو ما رو در اطلاع‌رسانی به بقیه‌ی وبلاگ‌نویسا یاری کنین. :)

این پست تا آخر خرداد، ثابت خواهد بود...

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۱۵
دکتر سین
میشه منم شرکت کنم؟ :d
پاسخ:
:دی
سلام 
منم میتونم برای گویندگی شرکت کنم وبلاگ ندارم؟:)
پاسخ:
سلام.
بله؛ حتماً. پیشنهاد می‌کنم توی وبلاگ رادیو یه کامنت بذارین تا راجع‌به نحوه‌ی فرستادن ویس راهنماییتون کنن. :)
radioblogiha.blog.ir
سلام 
ببخشید چطور میتونم ویس رو اپلود کنم برای مسابقه؟
هر متنی بخوام میتونم بفرستم یا نه باید از بین وبلاگها باشه؟
فردا اخرین مهلته میشه لطفا جواب بدید ممنون 
پاسخ:
سلام.
سایتای زیادی هستن که امکان آپلود کردن فایل‌ها از جمله فایلای صوتی رو بهتون می‌دن. مثل http://www.picofile.com
ضمن این‌که اگر توی بیان وبلاگ داشته باشین، می‌تونین توی "فضای اختصاصی" بیان هم فایل رو آپلود بکنین.
وقتی فایل رو آپلود کردین، لینکش رو به‌صورت نظر خصوصی برای من یا رادیو بفرستین.
اولویت اینه که متن طنز با موضوعیت یکی از پستای یکی از وبلاگا باشه. یعنی یه پست بامزه رو بخونین و در موردش یکی دو پاراگراف مطلب بامزه بنویسین و بعد هم بخونینش. برای مثال می‌تونین یکی از بخش‌های اخبار رادیو بلاگی‌ها رو گوش کنین تا بتونین الگوبرداری کنین. اما اجباری وجود نداره. هر متن طنز دیگه‌ای هم باشه قبوله.
فعلاً تا آخر خرداد مهلت دارین. ولی ممکنه این مهلت چند روزی تمدید هم بشه.

نگارش دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی