قرآن بخوانیم [یکم رمضان ۹۶]

شنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۶، ۰۵:۱۷ ق.ظ

سلام. مبارکا باشه حلول ماه رمضون ۹۶. :)

تا امروز تا ابتدای سوره‌ی زخرف (بخش ۱۶۵) رو با هم خوندیم.

اگه تمایل دارین توی ختم قرآن مشارکت کنین، شماره‌ی بخش(های) مورد نظرتون رو تو بخش نظرات ثبت کنین.


.::  بخش‌های ۱۶۱ تا ۱۸۰      بخش‌های ۱۸۱ تا ۱۹۲  ::.


بخش‌های ۱۶۵ و ۱۶۶: دکتر سین

بخش‌های ۱۶۷ و ۱۶۸: محبوبه شب

بخش‌های ۱۶۹ و ۱۷۰: مهسا .م

بخش‌های ۱۷۱ تا ۱۷۳: آرتمیس .

بخش ۱۷۴: شباهنگ

بخش ۱۷۵: رستاک :)

بخش ۱۷۶: بانوچـ ـه

بخش‌های ۱۷۷ و ۱۷۸: ناشناس

بخش‌های ۱۷۹ و ۱۸۰: شاهزاده شب

بخش‌های ۱۸۱ تا ۱۸۳: حوراء رضایی

بخش ۱۸۴: منتظر اتفاقات خوب (حورا)

بخش‌های ۱۸۵ و ۱۸۶: کوالای پیر

بخش‌های ۱۸۷ و ۱۸۸: Mr. Moradi


اگر می‌خواین درباره‌ی چیستی و چگونگی ختم قرآن تو این وبلاگ آگاهی پیدا کنین، اینجا رو بخونین.


+ یه توضیح کوچولو: تو ماه مبارک رمضان ان شاء الله هر روز سحر یه پست برای ختم قرآن خواهم گذاشت...

+ ماه رمضان پر خیر و برکتی براتون آرزو می‌کنم. :)

+ التماس دعا! :)
موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۰۶
دکتر سین
سلام.
۱۶۷ و ۱۶۸ با من.
التماس دعا.
پاسخ:
سلام. ثبت شد. التماس دعا. :)
۰۶ خرداد ۹۶ ، ۰۸:۳۱ شاهزاده شب
سلام :)
بخش 179 و 180 با من
پاسخ:
سلام. التماس دعا. :)
169 و 170 با من 
التماس دعا :)
پاسخ:
ثبت شد. التماس دعا. :)
سلام
171, 172, 173
ممنون
پاسخ:
سلام. ثبت شد. التماس دعا. :)
174 با من :)
پاسخ:
ثبت شد. التماس دعا. :)
175 با من:)
پاسخ:
بسیار خب. التماس دعا. :)
176 هم با من :)
پاسخ:
باشه. التماس دعا. :)
۰۶ خرداد ۹۶ ، ۱۲:۲۲ حوراء رضایی
181، 182 و 183 هم با من
پاسخ:
باشه. التماس دعا. :)
۰۶ خرداد ۹۶ ، ۱۵:۲۲ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
184 والتماس دعا.
پاسخ:
محتاجیم. :)
۰۶ خرداد ۹۶ ، ۱۹:۰۷ کوالای پیر
سلام
۱۸۵ و ۱۸۶ هم مال من :)
التماس دعا 
پاسخ:
سلام. محتاجیم به دعا. :)
سلام :)
187 و 188 هم برای من :)
التماس دعا :)
پاسخ:
علیک سلام. محتاجیم. :)

نگارش دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی