قرآن بخوانیم...

چهارشنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۵، ۰۸:۵۲ ق.ظ
سلام...
تا امروز تا ابتدای آیه‌ی 71 سوره‌ی یونس (ع) خونده شده. برای خوندن ادامه‌ی این سوره و همین‌طور قسمت‌های بعدش، دوستانی که مایل به مشارکت هستن، در بخش نظرات اعلام بفرمایند! بخش 75 به بعد از این جدول و در ادامه هم تمام بخش‌های این جدول. بسم الله! :)

همه‌ی جدول‌ها رو هم در منوی ختم قرآن می‌تونین مشاهده کنین. :)
اگر توضیحات بیشتر لازم دارین، به این پستا یه نگاه بندازین...

بخش 75: دکتر سین
بخش 76: محبوبه !!
بخش 77: yalda shirazi
بخش 78: منتظر اتفاقات خوب
بخش 79: ZaHrA...
بخش 80: ZaHrA...
بخش 81: 
بخش 82: 
...

+ یه تشکر ویژه هم بکنم از شباهنگ که در سفر اخیرش به کربلا و نجف، بخش‌های 46 تا 71 رو به نیت بچه‌ها توی حرم خوند. ایشالا خدا از همه‌مون قبول کنه... :)
+ التماس دعا! :)
موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۲۲
دکتر سین
77 با من.
پاسخ:
بسیار خب. ثبت شد.
التماس دعا! :)
۲۲ دی ۹۵ ، ۲۳:۲۵ محبوبه !!
76 رو میخونم انشاالله
پاسخ:
ثبت شد.
التماس دعا! :)
۲۳ دی ۹۵ ، ۲۰:۳۲ منتظر اتفاقات خوب
سلام
بخش 78 ان شاالله. التماس دعا
پاسخ:
سلام.
ثبت شد. التماس دعا! :)
بخش ۷۹ رو من میخونم .
التماس دعا
:)
پاسخ:
ثبت شد.
محتاجیم، شدیداً! :)
این روز ها بین این مشغله، داریم خدا را از یاد می‌بریم. من که وقت نمی‌کنم ولی در حد ۵ تا صلوات می تونم کمک کنم :)

ممنون بابت مطالب خوبتون :)
پاسخ:
خدا خودش رحم کنه به همه‌مون! :)
لطف دارین! سپاسمندم! :)
بخش ۸۰ رو میخونم.
:)
پاسخ:
ثبت شد. التماس دعا! :)

نگارش دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی