همه چی رو باید به این ورودیا یاد بدی!!!

يكشنبه, ۲ آبان ۱۳۹۵، ۰۷:۰۶ ب.ظ

دیروز وسط کلاس گوشی یکی از دانشجوها ناغافل شروع کرد آژیر کشیدن! طفلی دانشجوئه خیلی هول شده بود. اولش کلی طول کشید تا گوشی رو از تو کیفش دربیاره. بعد کلی هی خواست ساکتش کنه؛ نشد! بعد با دستپاچگی پا شد بره بیرون!

هر چی وایسادم دیدم موقعیت به این ملسی، کسی تیکه نمی‌ندازه! مجبور شدم خودم به جای دانشجوها دست به کار بشم... بهش گفتم باید سیم قرمزه رو ببری! اول یه ثانیه سکوت مطلق شد (که در پس‌زمینه صدای آژیر میومد کماکان) و بعد کلاس رفت رو هوا! :)))

+ خودم دوران دانشجوییم هیچ وقت از این کارا نکرده بودم!! :دی

موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۰۲
دکتر سین
به ما ترم یک میگفتن سر کلاس گوشیتونو سایلنت کنین سال بالاییا خوابن بیدار میشن:))

+شما در مقام یک سال بالایی چرا با کف ترمیا کلاس داری اصن؟:))
پاسخ:
درست می‌گفتن خو! خخخخخ
+ بنده مدرس هستم؛ اگر خدا قبول کنه! خخخ
۰۲ آبان ۹۵ ، ۱۹:۱۶ آقاگل ‌‌‌‌
حالا جدن صدای آژیر گذاشته بود رو گوشیش؟ :///
قدیما رسم بود یک صدای ملایم گوش پسند میذاشتنا.
.
میگم حالا اومدیم سیم قرمزرو میبرید بعد منفجر میشد!
پاسخ:
اونم آژیر گوش‌خراش!! از نوع انکرالاصوات‌طور!! :)))
انگار تو اصلاً فیلم نمی‌بینیا! همیشه باید سیم قرمزه رو ببری! خخخخخخخ
عجب تیکه لوسی انداختین خدا وکیلی :))
تازه تو بعضی بورشور ها سیم سفیده رو میبرن :دی
استاد ما بودین نمی خندیدیم ضایع شین :)) :دی
:پی
پاسخ:
توقع داشتی در مقام استاد چی بگم من؟!!! خخخخ
اون بمبا چینی‌ان! :| خخخخخخ
در واقع خنده‌دار بودنش به خنده‌دار نبودنشه دیگه! :دی
۰۲ آبان ۹۵ ، ۱۹:۳۲ محمد ایرانی
تیکه‌ی باحالی بود، احسنت.
اگه مارو قابل میدونید سری به وبسایت یا وبلاگم بزنید، تشکر: ایتور - شارژ ایرانسل و همراه اول
پاسخ:
:))
[ آیکون قهقهه ]
پاسخ:
:دی
۰۲ آبان ۹۵ ، ۲۰:۴۱ عاشق بارون ...
طفلی دانشجوئه! D; 
ما هم اون دوران دانشجویی یه روز دوستم تازه گوشی خریده بود قبل از شروع کلاس آهنگ گذاشت. بعد یهو استاد وارد شد! گوشیش سونی اریکسون بود هر کاری میکردیم قطع نمیشد! کلاس هم ساکت شده بود! اونقدر تو منوها گشتیم تا به زور قطع کردیم صداشو! :))
پاسخ:
:))
خب خاموشش می‌کردین! :)
اومدم شکایت کنم و بگم آره، این ترم اولیا هیچی نمیدونن و باید همه چی رو یادشون بدی.. دیدم موضوع آموزش تیکه انداختنه, داغوون شدم!
+جدی.. جدی... انصافا ما ترم یکی بودیم به این افتضاحی نبودیم... :( یکی دو تا کلاس داریم با ترم یکی ها.. حالا ترم یک کارشناسی رو میشه یه کاری کرد، این ترم یک ارشدی ها هم هیچی نمیدونن!!! جلسه اول تا گفتن سلام، فهمیدم کدوماشون ترم یکی هستن!!!!
پاسخ:
خخخخخخ
+ کلاً همه بر این اعتقادن که اوضاع به مرور بدتر می‌شه. مثلاً مامانا می‌گن زمان ما دخترا از این کارا نمی‌کردن. یا بازنشسته‌ها می‌گن کارمندا زمان ما خیلی بهتر و منظم‌تر بودن. این خصلت - درست یا نادرست - تو همه‌ی ما هست...!
عجب تحلیلی کردما! :دی
حالا یه بار دانشجوها سر به راهن، استادشون منحرفه! عجبا! :))
پاسخ:
من منحرفم؟! دست شما مرسی! :))
۰۲ آبان ۹۵ ، ۲۰:۵۳ هانیه شالباف
با کامنت مترسک شدیدا موافقم :)))
پاسخ:
:))))
آژییییر آخه ؟ :|
من بودم همچین دانشجویی رو حذف درس میکردم -_-

یاد شرلوک افتادم. فککنم اپیزود اول یا دوم فصل سه که باید بمب رو خنثی میکردن؟ و بعد یه اتفاق دیگه ای افتاد و جملگی :|:|:|:| شدیم؟ اونجا :|
پاسخ:
اصن یه اوضاعی شده بود!! :|
خدا رو شکر من خیلی خشن نیستم! فقط یه کم بدنمره‌ام! خخخخ
ندیدم اونو!!
منم دقیقا به همین خاطر فک میکنم شاید خودمم همین طور بودم ترم یک. اما چندین بار پرسیدم... هی خاطرات رو مرور کردم.. اینجوری نبودیم :(
پاسخ:
تیک ایت ایزی...! هر جوری بودیم دیگه الان گذشته! :))
۰۳ آبان ۹۵ ، ۱۷:۲۴ نفس نقره ای
ما یه استاد تیکه انداز داریم واقعا دلم میخواد لای در کلاس گیر کنه :|
پاسخ:
به خدا من اولین بارم بود. 
الان که فکر می‌کنم احتمالاً آخرین بارمم هست! :||
:))))))))))))
پاسخ:
:دی
۱۴ آبان ۹۵ ، ۲۳:۲۷ الف_لام _ناز :)
چرا جدیدا استاد ها اینطور شدن؟
تیکه میندازن ؟
نکنه چینی شدن ؟ :دی
چندوقت پیش گوشی منم سرکلاس زنگ خورد همزمان استاد شروع کرد صحبت کردن!!!
استاد دراومده میگه خوب زیرکلاممونم رفت !:|
چراواقعا ؟
پاسخ:
چینیا تیکه می‌ندازن؟!!
گوشی سر کلاس من زنگ بخوره، دانشجو رو با نگاهم می‌خورمش! :دی

نگارش دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی