آخرین پست نود و چهار! :)

شنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۴، ۰۳:۴۶ ب.ظ

اولندش، خدا رو شکر می‌کنم که یه سال دیگه هم از عمرمون گذشت و تو این یه سال کماکان خدا بهترین بود، در حالی که ما بد، بدتر و بعضاً بدترین بودیم! :) خدا رو شکر می‌کنم به‌خاطر الطاف بی‌شائبه‌ش! به‌خاطر خوب بودن بی‌قید و شرطش و از همه مهم‌تر به‌خاطر بودنش! :)

دومندش، از تک‌تک دوستانی که زحمت کشیدن، کلیک‌رنجه کردن، قدم روی چشای من گذاشتن و «اینجا می‌نویسم» رو با نظرات پر از مهر و محبتشون نوازش دادن، صمیمانه سپاس‌گزاری می‌کنم. امیدوارم سال خوبی داشته باشین و به آرزوهای خوبتون برسین، در کنار عزیزانتون خوب و خوش و سلامت باشین و عاقبت کار چنان باشه که خدا از شما خشنود و شما رستگار باشین! :)

سومندش، در راستای ختم قرآن کریم که نه، در راستای شاد کردن اموات خودمون و خودتون، یک بار همین الان و یک بار هم دور سفره‌ی هفت‌سین، یه صلوات و فاتحه بخونین! :) موقع خوندن قرآن و تفأل به جناب حافظ پای سفره‌ی هفت‌سین به یاد همه‌تون هستم و دعاتون می‌کنم؛ شما هم اگر یادتان بود به یادمون باشین!‌ خوبی بدی دیدین حلال کنین! :)

چهارمندش، هدیه‌ای رو که به زهرا خانوم قول داده بودم، همین‌جا تقدیم می‌کنم!

ببخشید که دیر شد!

و پنجمندش، مجدداً عید همه مبارک!

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۲۹
دکتر سین
ان شاءالله سال خوبی باشه برای همه مردم :)
سال نو پیشاپیش مبارک 
پاسخ:
ان شاء الله! :)
به شما هم مبارک باشه! :)
امیدوارم برا آقا دکتر ما 95 سالِ خوبی باشه
پاسخ:
برای شما هم! :)
ان شاالل سال خوبی داشته باشین
پاسخ:
شما هم همین‌طور! :)
از ته دل آرزوم اینه که امسال حالت به قدری خوب باشه که غم و غصه یادت بره، دُکی جان ;)
پاسخ:
قربانت، فدات، بوس! بوس! :دی
شما هم خوش باشین ایشالا! :)
ماهم خداروشکر میکنیم که یک سال دیگهاز عمرمون گذشت و هنوز زنده ایم...
خدا حفظتون کنه دکتر.
و موفق و موید باشید ان شالله.
سال جدید رو به شما و خانواده محترمتان تبریک عرض میکنم.
.
با اجازه ماهم بعنوان عیدی تصویر دوم رو بر میداریم:دی
پاسخ:
شکر! :)
امیدوارم سال خوبی داشته باشی! :)
.
اصلاً به نیت شما گذاشتمش! :)
سال نو شما مبارک.یه وقتایی تو سالی که گذشت حالم خوب نبود و نوشته های اینجا حالم رو خوب کرد....ممنون:)
پاسخ:
سال نوی شما هم مبارک! انرژی خوبی توی این کامنت بود! مرسی! :)
اگر-این-عشق-سر-در :| فقط اینا رو متوجه شدم.چی نوشته شده؟
-
آقا سال نو پیشاپیش مبارک
پاسخ:
... عشق داند که در این «دایره» سرگردانند! :)
اولشم اینه: عاقلان نقطه‌ی پرگار وجودند ولی ...
سال نوی شما هم مبارک! :)
عید شماهم مبارک... 
پاسخ:
بر شما نیز هم! :)
سال نو شمام مبارک (:
پاسخ:
ممنونم! به شما هم مبارک باشه! :)
آقای دکتر (به سبک محمود کریمی خنداونه ) آقا !!!
سالت توپ توپ باشه ، لبت خندون ، پست دکترا بگیری ، کالج آمریکن چمیدونم کدوماش برات بهتره بری ، ستاره بچینی، نیمه گمشده پیدا کنی ، داستانهای خوشگل بنویسی ، یاعلی
پاسخ:
هر چی آرزوی خوبه مال تو! ;)
سال نوت هم مبارک! دوست مثلاً «ناشناس» من! خخخخخخخ
+ وبلاگ جدیدت رو خوندم! موفق باشی! :) [خوشا گمنامی! :دی]
سلام :)
بهارتون مبارک.امیدوارم سالی سرشار از شادی و ارامش خاطر داشته باشد :)
پاسخ:
سلام! :)
عید شما هم مبارک! :)
شما هم همین‌طور! :)
سال خوبی داشته باشی دکتر :)
پاسخ:
ممنونم! شمام سال خوبی داشته باشی! :)
سلام:سالی پر از نشاط و  سلامتی رو برای شما آرزومندم 

عیدتون مبارک
پاسخ:
سلام. منم متقابلاً سال خوشی رو براتون آرزو می‌کنم. :)
عید شما هم مبارک! :)
۰۲ فروردين ۹۵ ، ۲۲:۱۷ الف_لام _ناز :)
عیدتون مبارکــــ
 
.:: اللهم عجل لولیک الفرج ::.
عالی بود
پاسخ:
مرسی! :)
مچکرم... خودم که دیگه کلن فراموشش کرده بودم...:-) 
پاسخ:
:)

نگارش دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی