نح!

پنجشنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۴، ۰۷:۴۰ ب.ظ

تو این آهنگ جدید شهرزاد، به‌اسم «افسار»، ردیف شعر آواز، نه (= خیر) هستش؛ اما چرا محسن خان چاوشی به‌صورت «نح» تلفظ می‌کنه؟!! اونم با «ح»ای که از ته ته حلق خارج می‌شه! خخخخخخ


+ خیلی آهنگ قشنگیه! :)

+ لینک نمی‌ذارم، چون با یه سرچ ساده پیدا می‌شه.

+ سریال شهرزاد، حاصل نویسندگی، کارگردانی و بازیگری حرفه‌ایه و واقعاً جذاب و خوش‌ساخته. حالا منتظرم تموم شه، یه نقد درست‌حسابی براش بنویسم! :)

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۱۵
دکتر سین

خخخ

نه رو خنده دار میگه :دی

نهههههههه :)))))))

پاسخ:
:دی
۱۵ بهمن ۹۴ ، ۲۰:۱۵ 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
دقیقا منم میخواستم یه همچین چیزی بگم !
:-"
ایده ی پست بعدی من بود این الان ! :-"
پاسخ:
می‌خوای پاک کنم پستو، شما بذاری؟! خخخخ
حیف به دلیل کنکور کذایی ماه هاست فییلم و تلویزیون ندیدم
پاسخ:
خیلی هم حیف نیست پسرم/دخترم!
این یه سال، تعیین‌کننده‌ست. بعد از کنکور بشین چل پنجاه روز همه‌ش فیلم ببین! خخخ
یعنی از عکس معلوم نیست پسرم یا دختر؟
پاسخ:
چه توقعاتی از چشمای من داریا! :|
چه جالب، من دقت نکرده بودم :)))))
نه های این دیگه خیلی نه هست. باز خوبه نع نمیگه اون موقع دیگه زیادی بهش فشار میامد :))))))
پاسخ:
:)))
داشتم فکر می‌کردم شاید نه + آه هستن! :)
من به همه پیشنهاد میکنم چاووشی گوش ندن:)چون همه یه دردی تو دلشون دارن اینم انگار دست میزاره روش کم بدبختی دارم اهنگای این اقاهه هم شده یاداوریش و باعث گریه:(
پاسخ:
:دی
آهنگی خوبه که آدم باهاش بخنده یا گریه کنه دیگه! :)
:)

+ واقعا آهنگ خوب و قشنگیه مگه نَههههههههه :))
+ فیلم هم عالیه مگه نههههههه :))
پاسخ:
:دی
+ بلح!
+ بازم بلح!
برای این‌که حق مطلب ادا بشه :))
پاسخ:
حق مطلب که ادا شد هیچ، حق دوتا مطلب دیگه رو هم همین‌جوری ادا کرد!
خیلی به مفهوم جمله فکر نکن. سنگینه، برا ستون فقراتت خطر داره! خخخخ
دقیقا اولین باری که شنیدمش به این فک کردم حالا چرا نححح با این غلظت؟
:دی.
اون میرزا میرزای خودمونه پسره گلیه :))
پاسخ:
غلظت رو موافقم! :)
میرزای خودتون؟ خخخخ
عادت داره اینطور تلفظ کنه! ;-)
پاسخ:
دستش درد نکنه! :دی

نگارش دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی