نفس عمیق در باتلاق زمان!

دوشنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۴، ۰۷:۴۶ ب.ظ

بعضی سایتای «لعنتی» هستن که دوست‌داشتنی‌ان! من اسمشونو گذاشتم باتلاق زمان! بر طبق الف.دال.سین. (استاندارد دکتر سین)، باتلاق زمان سایتیه که با اختیار خودتون بهش وارد شده و بدون اختیار توش می‌مونین؛ هی می‌مونین؛ هی می‌مونین و دیگه نمی‌تونین خارج شین! گند می‌زنه به برنامه‌ها و برنامه‌ریزی‌هاتون!! یه‌هو چشم باز می‌کنین می‌بینین که چن ساعته که ...

+ اینجا و اینجا رو ببینین تا بفهمین چی می‌گم...

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۱۸
دکتر سین
۱۸ آبان ۹۴ ، ۱۹:۵۲ 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
وای!
اون دو نمره ای که من نتونستم بنویسم تقصیر همیناست!
پاسخ:
خدا ازشون نگذره! خخخخخ
موافقم.مخاطب هر دو تاشون هم هستم:)
یکیش وبلاگ دوست عزیز ما جناب آقای صالحی هست که واقعا گزیده هاش عالیه:)
پاسخ:
بله! بنده هم از طریق جناب‌عالی با ایشون آشنا گشتم! :))
مطلب انحراف به راه مستقیم منو یاد این مطلب طنز انداخت:
دعای مومن تنبل : " خدایا ما حال نداریم به راه راست هدایت شویم تو راه راست را به طرف ما کج کن...!!!!"
پاسخ:
خیلی حرف متینیه! الهی آمین! خخخخخخخ
۱۹ آبان ۹۴ ، ۰۰:۳۷ نفس نقره ای
از اونا که هیشوخت دلت نمیاد ضربدرو بزنی! نیو پیج باز میکنی هی ^_^
پاسخ:
تعریف دقیق و ظریفی بود! لایک داره! :))
سلام.این دوتا رو نمیشناختم مرسی بابت معرفی...خیلی جالب بودن برام...
پاسخ:
خواهش می‌کنم. :)
فقط بپا تو باتلاق گیر نکنی مث من! خخخ

نگارش دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی