اندر احوالات دکتر «س» (۳)

سه شنبه, ۲۱ مهر ۱۳۹۴، ۰۸:۵۳ ق.ظ

یه سؤال بسیار بسیار رایج تو خونه‌ی ما اینه: «برای ناهار/شام چی بپزم؟» و واضحه که چه کسی این سؤال رو می‌پرسه! شاید از بین کلماتی که این جمله در ذهن آدم تداعی می‌کنه، کلمه‌ی «دموکراسی» یه قدری بیش‌تر تو چشم بیاد و شما پیش خودتون بگید که عجب مامان دموکراتی داره! هه هه هه! منم اولش همین فکرو می‌کردم...

الان از پس سال‌ها تجربه، به یه الگویی رسیدیم به اسم «دموکتاتوری»؛ به این معنا که همه آزادند هر پیشنهادی برای غذا بدن و همچنین همه آزادن نظر موافقشونو راجع‌به به غذای «علی‌رغمی» که تهیه شده ابراز کنن! خیلی هم عالی؛ خیلی هم شیک و مجلسی!

آخه عزیز دلم، تاج سرم! چرا می‌پرسی خو؟! «همونو» بپز دیگه! خخخخ


+ من عااا...ااااشق مامانمم! با تموم دنیا و بلکه‌م بهشت آخرت عوضش نمی‌کنم و دست و پاشم می‌بوسم! امیدوارم خدا همه‌ی مامانا رو حفظ کنه/بیامرزه!

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۲۱
دکتر سین
۲۱ مهر ۹۴ ، ۱۰:۳۷ مترسک ‌‌
مکالمه من و مامانم موقع شام:
مامان: چی می‌خوری؟
من: چی داریم؟
مامان: تو چی می‌خوای؟ بگو برات درست کنم؛
من: ماکارونی؛
مامان: نداریم؛
من: همبرگر؛
مامان: نداریم؛
من: جیگر؛
مامان: نداریم؛
من: خوراک زبان؛
مامان: نداریم؛
من: شامی که دیگه داریم ایشالا؟
مامان: هنوز اونو وقت نکردم درست کنم اما نزدیک شدی!
من: کتلت؟
مامان: آفرین! چندتا می‌خوری؟
من :| خو قربونت بشم از اول بگو که شام امشب کتلته، چرا منو یاد تمام غذاها می‌اندازی؟ :| اون وقت باید کتلت رو به نیت یکی از این بالاییا بخورم :| :))
پاسخ:
همه‌شو تا حدودی تونستم تصور کنم؛ فقط کتلت به نیت ماکارونی رو می‌شه یه کم برام بازش کنی؟! خخخخخ
می‌گم حالا خوبه مامانت تو رو تو عمل انجام شده قرار می‌ده! ما رو که کلاً تو عمل انجام نشده که بعداً قراره انجام شده بشه قرار می‌دن! اون کجای دلم بذارم؟! :))))
۲۱ مهر ۹۴ ، ۱۰:۴۳ هولدن کالفیلد
دموکتاتوری عبارت زیبایی بود!
پاسخ:
از بیرون زیباست! از درون مسخره‌س! خخخ
خدا مادرتون رو واستون نگه داره
پاسخ:
ایشالا!
خدا مادر شما رم براتون حفظ کنه! :)
۲۱ مهر ۹۴ ، ۲۱:۵۰ مـــیـــمـــ ☺☺
:|مامان من خعلی وضعش خرابه
سر ِ سفره ی ناهار میپرسه واسه شام چی بپزم؟
پاسخ:
کلاً مامانا یه اضطراب شیرینی توی همه‌ی موارد دارن که تودل‌بروترشون می‌کنه! :)
دلم لک زده واسه غذای مامان پز :)
پاسخ:
ایشالا به‌زودی نصیب می‌شه! :))

نگارش دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی