تجویز «استراحت مطلق» برای «عبدالرضا»؟!

جمعه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۴، ۰۷:۲۱ ب.ظ

فیلم‌نامه‌های فیلم‌های کاهانی، اول یه رضا عطارانه بعداً دست و پا درمیاره!! حضور عطاران هم المانیه که توی هر فیلمی باشه، فروش فیلم تضمین‌شده‌س!

به این موضوع مهم (یعنی حضور رضا عطاران) اضافه کنید خبر جنجالی بازی فریده فرامرزی (همسر واقعی رضا عطاران) در نقش همسر رضا عطارن رو!! خبری که موقع ساخت فیلم استراحت مطلق، خیلی سروصدا راه انداخت و بعد از ساخت فیلم هم منجر به این شد که فیلم از زیر تیغ سانسور، جون سالم به در نبره و سازنده‌ها مجبور بشن عملاً تیکه‌هایی از اصل فیلم به مدت فقط ۷۵ دقیقه رو به مخاطب عرضه بکنن!

من، اصلاً و حتی یک اپسیلون و بلکه‌م عمراً و کلاً به هیچ وجه من الوجوه، توقع نداشتم فیلمی که «جناب رضا جانِ عطاران» توش بازی می‌کنه تا این حد ناراضی‌کننده، بدفرم، بدساخت و ضعیف از آب دربیاد. :| فکر کنم کاهانی باید یه مدت به خودش استراحت مطلق بده؛ شاید این «روند رو به سقوط با مخِ» فیلم‌هاش قدری اصلاح شه!


+ اینا صرفاً نظر شخصیه منه. من نه فیلم‌بین حرفه‌ایم نه منتقدم! ولی احساس کردم نمی‌تونم نگم! :|

++ البته به هیچ عنوان نمی‌شه از بازی «به‌شدت متفاوت و به‌طور بی‌سابقه‌ای قوی» مجید صالحی گذشت. نقشی که شبیه هیچ موقع مجید نبوده و احتمالاً هیچ‌وقت هم نخواهد بود!!!

موافقین ۱ مخالفین ۱ ۹۴/۰۶/۱۳
دکتر سین

 ۰ دیدگاه

تاکنون هیچ دیدگاهی نگاشته نشده است.

نگارش دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی