کتگوریز

جمعه, ۶ شهریور ۱۳۹۴، ۱۰:۲۲ ب.ظ

توی این پست می‌خوام مختصراً خدمتتون عرض کنم که چیا اینجا خواهم نوشت و خواهم پستید!

۱. اینجا مهم‌ترین هدف من نوشتنه؛ چون علاوه بر آرامشی که بهم می‌ده، به آدم اجازه می‌ده خودشو مرور کنه. من به‌شخصه از مرور کردن خودم خیلی چیزا دستگیرم شده و یکی از بزرگ‌ترین چیزایی که از زندگی یاد گرفتم همین موضوعه.

۲. من عاشق کارای طراحی و گرافیک هستم و از مینیمال آرت۱ خیلی خوشم میاد. با ذکر این نکته که اصلاً ادعایی در این زمینه ندارم، کارای طراحی مینیمال دیجیتال خودم که آماتور و بر پایه‌ی تجربه هستن رو هم می‌ذارم.

۳. یه سری وب‌سایت هستن که خودم تستشون کردم و مفید بودنشون توسط الحقیر احراز شده. به‌ نظرم معرفی اونا هم خالی از لطف نباشه.

۴. اگه مطلب جالب، شعر یا متن قشنگ و کلاً چیزایی توی این مایعات (!) دیدم، به‌شرطی که خودم خوشم بیاد، حتماً پست خواهم کرد! :)

فعلاً همین‌. اگه کتگوری جدیدی یافتم عرض می‌کنم.


1 One of the most important and influential art styles of the 1960s, Minimalism identifies works of art most often comprised of geometric shapes in simple arrangements and lacking any decorative or dynamic flourishes. These geometric shapes characterized the elemental or “bare bones” forms of art, which, according to critics, represented the culmination of modern art's progression toward the most simplified form of abstract art possible. [reference and more]


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۰۶
دکتر سین

 ۰ دیدگاه

تاکنون هیچ دیدگاهی نگاشته نشده است.

نگارش دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی