ما مخفف‌ها

جمعه, ۲۰ آذر ۱۳۹۴، ۰۸:۴۵ ق.ظ

«یکی» از بزرگ‌ترین دغدغه‌های من، موقع ایجاد وبلاگم، انتخاب اسم بود. بعد از کلی فکر، دکتر سین رو برگزیدم؛ چون سین که هستم، دکتر هم ایشالا دارم می‌شم! (تف تو ریا!) حالا چند روزه با دکتر میم آشنا شدم. کلی استرس گرفتم؛ رفتم دیدم از من مسبوق به سابقه‌تره (یعنی قدیمی‌تره)!! حالا چند روزه «گلامِ» درونم هی بهم می‌گه: «من می‌دونم! همه الان فکر می‌کنن تو اسمتو کپ زدی!! من می‌دونم!» :||||||||||||


+ گلام همونیه که تو گالیور هی نفوث بد می‌زد! :| دهه شصتیا یادشونه!

+ به نظرتون اسمم رو عوض کنم؟ کسی تو ثبت احوال بیان آشنا نداره؟! :|

+ بی‌ربط یک: من پنج‌تا عمو و یه عمه دارم که مخفف اسم همشون میم.سین. هست! بابام هم ایضاً! یه خاله و یه دایی هم دارم که هر دو پ.عین. هستن؛ مامانم هم ایضاً!!

+ بی‌‌ربط دو: یه روز نشستم حساب کردم، دیدم این هشتمین وبلاگیه که من توش می‌نویسم!! البته دومین وبلاگ خصوصیمه‌ها. اولین وبلاگ خصوصیم توی کم‌تر از یه سال هک شد! :| سه‌تا وبلاگ مربوط به تدریس‌‎هام داشتم و دارم. یه وبلاگ برای هم‌نویسی هستش. یه وبلاگ گروهی داشتیم برای مشاعره، که الان دیگه وجود نداره! یه وبلاگ گروهی هم بود برای من و چارتا از دوستان دبیرستانیم. خدا رو شکر این مورد آخر رو کسی از شماها ندیده! خخخخ

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۲۰
دکتر سین
۲۰ آذر ۹۴ ، ۰۹:۱۸ مترسک ‌‌
همین خوبه باو، خودتو اذیت نکن ;)
پاسخ:
مطمئن باشم؟! :))
خوبه این اسم الان منم یه دوست خوب دارم بیان اونم خانومی اسمش:)ازمنم بقول شما باسابقه تره
پاسخ:
درد مشترک که می‌گن، اینه‌ها! خخخ
۲۰ آذر ۹۴ ، ۱۳:۴۳ 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
همین اسمتون هم خوبه ها :)
پاسخ:
:) پس همین باشه!
همین خوبه بنظرم.

پاسخ:
سپاس! :)
بعد از خوندن این پست فهمیدم چ نعمتی رو از دست دادم.
نه "ف" رو میشه مخفف کرد (مخفف جالب هاا) نه "ح" رو !
:))
پاسخ:
نعمت؟! خخخخ
دقیق‌ترش اینه که بگیم مخفف اسم شما فا.حا. هستش!!! فا. ح‌ی جیمی هم می‌شه گفت!!!!
۲۰ آذر ۹۴ ، ۱۶:۳۱ هولدن کالفیلد
نفوث؟ :|
پاسخ:
نه، نفوس!!! :))
۲۰ آذر ۹۴ ، ۱۶:۳۱ مترسک ‌‌
مطمئن باش ;)
پاسخ:
مطمئن شدم! سپاس!! :))
(همون مرسی که می‌گفتم بهتر نبود؟! این «سپاس» یه‌جوریه!!)  :|
۲۰ آذر ۹۴ ، ۱۸:۵۳ نفس نقره ای
عاقا تغییرات ایجاد نکنین! بذارین بعد از امتحانات!! من الان کم میام یهو میام میبینم هیشکیو نمیشناسم :||
پاسخ:
تغییرات ایجاد نمی‌کنیم! با خیال راحت امتحاناتو بده! خخخ
همین خوبه دکتر سین.عوضش نکنی ها.میخوره توی ذوقم.همین خوبه.
پاسخ:
اوکی. عوض نمی‌کنم. اوکی!
تو ذوقت می‌خوره؟! مگه می‌دونی چی می‌خوام بذارم؟!!
قطعا این انتخاب اسم ِ وبلاگ یکی از پروسه های سهت ِ تخصصیه :|
پاسخ:
والا به خدا ... :))
نع!
تو ثبت احوال بیان اشنا نداریم!!
آره خدایی این چه اسمیه؟!! اه اه!!:))
:|  ;-) 
پاسخ:
خیلی هم خوبه! :))

نگارش دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی