---

جمعه, ۴ تیر ۱۴۰۰، ۱۲:۵۵ ب.ظ

در راستای پست قبل می‌خوام دوتا کار بکنم.

اول از همه، صفحهٔ وبلاگ رو به مینیمال‌ترین حالت ممکن دربیارم. یعنی یه دونه هدر بمونه (که در نوع خودش خیلی هم مینیماله) و یه دونه آخرین مطلب. فکر می‌کنم این کار کمک می‌کنه تا مسائل کم‌اهمیت‌تر خللی توی تمرکز روی اصل موضوع - که «نوشتن» باشه - وارد نکنن.

دومین مسأله هم این‌که می‌خوام موانع غیرواقعی رو کنار بزنم. مثلاً من همیشه فقط با کامپیوتر خونه پست می‌ذاشتم. برای شکستن این قاعدهٔ محدودکننده، الان دارم با گوشی و از محل کار این مطلب رو پست می‌کنم. خیلی سخته برام. اما می‌خوام مداومت کنم ببینم می‌شه یا نه.

پ.ن. از زمان کارم نمی‌زنم. موقع استراحت دارم تایپ می‌کنم.

پ.ن.۲. متن پست رو سر کار با گوشی نوشتم. اما آخرشم ویرایش و انتشارش رو دارم بازم تو خونه و پشت کامپیوتر انجام می‌دم! شاید قدم اول، کامل نبوده. اما بنای شروع یه تغییرو گذاشتم حداقل. تا ببینیم چی بشه...

موافقین ۱۶ مخالفین ۰ ۰۰/۰۴/۰۴
دکتر سین

مینیمال هم خوبه ^__^ من به سرم زده وبلاگ رو پاک کنم برم دنبال زندگیم چیه آخه هی بیای بنویسی هی هیچکس نخونه .. انگیزه می مونه به آدم ؟؟!!! نه والله :)) 

پاسخ:
خواننده‌های خاموش می‌خونن. اتفاقاً از یه جهت خواننده‌های خاموش بهترن: می‌تونی از طرفشون برای خودت کامنتای مثبت تصور کنی! مثل چک سفید امضا می‌مونه!! :دی
-- وی از بی‌کامنتی مالیخولیایی شده بود -- :)))
۰۴ تیر ۰۰ ، ۱۷:۳۹ منتظر اتفاقات خوب (حورا)

منم برعکس این کار رو کردم:/ قبلا با گوشی پست می‌ذاشتم ک بعد از ندت‌ها برای تنوع تصمیم گرفتم با کامپیوتر پست بذارم و پست بخونم:)))

پاسخ:
حالا کمکی کرد این کار؟
۰۴ تیر ۰۰ ، ۱۸:۴۴ مترسک هیچستانی

پس یعنی قراره خوش به حالِ ما بشه؟ به به ^_^ گیش دیری دیدین ماشالا :))

پاسخ:
آخه تو چه‌قدر انرژیت مثبته پسر! ماچ بر فرقت. :)

قشنگ شده(:

+ پست نوشتن با گوشی  توی ادیتور بیان واقعا سخته

من توی سیو مسیج تلگرامم مینویسم و بعد اینجا پیست میکنم(((=

پاسخ:
ایدهٔ جالبیه. امتحانش می‌کنم...
۰۶ تیر ۰۰ ، ۱۳:۲۰ منتظر اتفاقات خوب (حورا)

اره تا اینجا که خوب بوده:)

پاسخ:
خوبه. خدا کنه برای منم جواب بده.

چه بلاگتون متفاوت شده ظاهرش و تمیز و آراسته 

لایک 

همینجوری خوبه 

🌷

پاسخ:
ظاهرش از نظر رنگ و فرم به اون صورت تغییری نکرده. فقط خلوت‌تر شده.
ممنون. :)
۰۸ تیر ۰۰ ، ۱۱:۳۲ •miss writer•

من چهار سال که دانشجو بودم چون سیستم نداشتم اغلب، یا با گوشی پست میزاشتم یا از سایت دانشکده. الان هم بعضی مواقع مجبور میشم با گوشی بیام. ولی به هر حال بهانه ها رو برای نوشتن ناک اوت میکنم. اونقدرا سخت نیست.

پاسخ:
کاش منم بتونم راحت ناک‌اوتشون کنم.
۲۳ تیر ۰۰ ، ۰۳:۱۴ آقاگل ‌‌

قالب‌های ساده بهترن. البته که من الان آخرین مطالب رو نمی‌بینم. :)

یک دکمه‌ی خانه هم نیاز داره. لااقل به کمک دکمه‌ی خانه بشه رفت سراغ بقیه صفحات.

پاسخ:
می‌خوام دسترسی رو به گذشته کم‌تر کنم...

بعد از یک ماه نتیجه‌گیری می‌کنیم که مانع نوشتن چیز دیگریست :دی

پاسخ:
چیز«های» دیگری در حقیقت!

نگارش دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی