من در خودم، هیچ عادتی بدتر از عادت به «حمل‌کردن» یک ناراحتی یا مشکل به‌جای «حل‌کردن»ش سراغ ندارم.
شده مشکلی رو چند هفته، چند ماه یا حتی چند سال با خودم حمل کرده‌م؛ در صورتی‌که می‌شده با صرف کمی وقت درستش کرد.
وقتایی که یه محدودیت زمانی جدی و غیرقابل تغییر و نامنعطف از بیرون وجود داشته باشه و من مجبور باشم کاری رو در فرصت معینی حتماً انجام بدم، تازه اون موقع‌ست که موتورام روشن می‌شن و می‌بینم که چه توانایی‌های اعجاب‌آوری دارم.
اما در حالت عادی..‌.
امان از این حالت عادی!

موافقین ۱۹ مخالفین ۰ ۹۹/۱۱/۰۳
دکتر سین

مسامحه نیست فکر کنم.

پاسخ:
چرا دیگه. دارم با خودم مسامحه می‌کنم.
۱۰ اسفند ۹۹ ، ۱۹:۳۴ مصطفی فتاحی اردکانی

امان و صد امان

پاسخ:
هعی

گاهی شاید حل ناراحتی و مشکل زمان بر نباشه ولی شهامت و یا حوصله میخواد من الان چند ماهه از عزیزی ناراحتم ولی نمیتونم حلش کنم چون حوصله توضیح کاملشو ندارم و میدونم ناقص بگم بدتره یعنی سوتفاهمات بیشتری میسازه پس فعلا دلخور میرم جلو....

پاسخ:
انرژی‌شو ندارم بخوام بهتر از این باشم. می‌دونی؟

فکر میکردم بین هزاران آدم عادی دور و برم فقط من اینجوری‌ام. چه کنیم ازین ترس از روبه‌رو شدن با مشکلات؟؟

پاسخ:
فهمیدی به منم بگو. :/

خب من به اون عزیز حرفام رو زدم :))

میفهمم اگه شما نتونی بهتر از این باشی...

پاسخ:
خوبه که متوجهی. ممنون. :)

نگارش دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی