اسیر شدیم به مولا! :|

يكشنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۷، ۱۲:۳۳ ب.ظ

همون‌طور که در جریانید و همه‌تون هم ازش استفاده کرده‌ید، بَیان امکان رصد کپی‌برداری از محتوای وبلاگمون رو بهمون می‌ده. منم هر چند وقت یک‌بار، بیشتر برای فان قضیه، می‌رم ببینم کیا چیا رو کپی کردن. امروز متوجه شدم که یه بی‌شعوری هست که از یه طرف داره تمام پستای منو کپی می‌کنه! خواستم از فرصت استفاده کنم و از همین تریبون بگم: کپی نکن حیوان! نوشته‌های من به چه دردت می‌خوره بی‌شعور؟! آی‌پی‌تو دارم. کاری نکن بدم پلیس فتا آسفالتت کنه...

+ توجه عزیزان را مجدداً به بندهای چهار و پنجِ Manifesto جلب می‌کنم...

موافقین ۷ مخالفین ۱ ۹۷/۱۰/۲۳
دکتر سین
ای وای من فکر کردم فقط خودم این مشکل رو دارم، چندین صفحه از وبلاگم پشت سر هم توسط یه نفر کپی شده، و جالبه که خاطراتی که نوشتم یا روزانه‌نویسی‌هامم کپی کرده و من واقعا نمیدونم به چه دردش میخوره؟ یعنی میخواد خاطرات منو از طرف خودش نقل کنه؟! :|

پاسخ:
اصلاً فازشو نمی‌فهمم. اگر همونی باشه که ما فکر می‌کنیم، باید آدم خیلی بی‌شخصیتی باشه. منظورم «بی‌شخصیتِ توهین» نیستا. منظورم واقعاً بدونِ شخصیت و بدونِ کاراکتر بودنه. این‌که ان‌قدر آدم در درون خودش چیزی از خودش نداشته باشه که وقتی نوشته‌های دیگران رو منتشر بکنه، حس خوبی داشته باشه. نمی‌دونم تونستم منظورمو برسونم یا نه.
۲۳ دی ۹۷ ، ۱۳:۴۰ بوبک جان
نوشته های منم از اول دی توسط یه آی پی کپی شدن. حتی اسم آهنگا :|
قبلنا یه مطلب اینا کپی میکردن آی پی های مختلف چندماهی یه بار ولی الان چک کردم غارت کردن انگار :|

پاسخ:
غارت! خودشه. همون کلمه‌ای که منم دنبالش بودم! :|
سیستم کپی از گوگلت بسته است؟
پاسخ:
نه. چی هست؟!!
بااااااااااز پست که خوبه:| یکی اومده بود تمام لیست لذت های زندگی منو کپی کرده بود:| هنوزم نفهمیدم میخواد باهاشون چیکار کنه یا به چه دردش میخورن:| ترجیح میدم فکر کنم یه دوست مهربون هست که سعی داره اطلاعات جامعی از چیزایی که من دوستدارم جمع کنه تا در موقع مناسب بتونه با اونا خوشحالم کنه:| 
در این حد مثبت نگر حتی:| 
پاسخ:
منم صمیمانه امیدوارم همون باشه واقعاً! :|
مرزهای مثبت‌نگری رو یه تنه فرسنگ‌ها جابه‌جا کردین ولی! :دی
۲۳ دی ۹۷ ، ۱۴:۳۴ محبوبه شب
@حیوان 

+ همونایی که دکتر گفتن 😒
پاسخ:
والا!‌ :(
جالبیش اینجاست که متن معرفی وبلاگ و نسرین چه میخواند وبلاگ من همین جور داره کپی میشه :|
اینا به درد کی میخوره خدا میداند!
پاسخ:
هر جور به قضیه نگاه می‌کنم، به جواب نمی‌رسم...
شاید داره گزینه "کاپی" تو راست کلیکشو امتحان میکنه:)
پاسخ:
بله اینم ممکنه! :دی
توی تنظیمات پیشرفته چندتا گزینه داره. یکیش اینه که موتورهای جستجو و مثلاً گوگل بتونن مطالب جدید وبلاگت رو توی نتیجه‌ سرچ نشون بدن. یکی دیگه‌اش اینه که پست‌های جدیدت توی مطالب به روز شده بیان نشون داده بشه.
حالا اینا چطوری کار می‌کنن؟ به وسیله یه سری ربات یا به قولی خزنده. خزنده‌ها میان و مطالبت رو کپی می‌کنن. بعضی وقتا حیوان نیست خلاصه، همون خزنده است:دی
یه وقتایی دیدی آمار بازدید وبلاگت بیخود و بی‌جهت میره بالا؟ اون وقتا همین خزنده‌ها و ربات‌ها هستن. به غیر از موتورهای جستجو البته بعضی سایتا هم هستن که این کار رو با ربات می‌کنن. کاری هم ندارم مطلبت چی هست. مثلاً الان یک مترسک مدت زیادیه که رفته. ولی مطالب وبلاگش بعضیاش رو ممکنه توی همین سایت‌ها بیابی : |

پاسخ:
آهان چه جالب. نمی‌دونستم...
ممنون بابت توضیحات. :)

نگارش دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی