همون‌طور که احتمالاً در جریان هستین، چند روز پیش، من پیشنهاد دادم که شروع به هم‌نویسی یه داستان بکنیم و استارتش رو هم زدم [اطلاعات بیش‌تر اینجاست]. تا امروز سرکار علیه پریا خانم شاهرخ، ساکن «خیابان عاشقانه‌ی ولی‌عصر» و همین‌طور جناب محمد حسن خان، ملقب به «کافـ ـه‌چی»؛ اعلام آمادگی و پایه بودن نموده‌اند؛ که اجازه می‌خوام از همین تریبون ازشون تشکر کنم! :) بنابراین روی صحبت من عمدتاً با این دو عزیزه! اما هر کس دیگه‌ای هم علاقه‌منده، گوش بده ببینه چی می‌گم!

۱. به نظرم ما الآن می‌تونیم کم‌کم شروع کنیم. اگر کسی بعدتر ابراز آمادگی کرد، می‌تونیم تیم رو گسترش بدیم. نظرتون چیه؟

۲. پیشنهاد من اینه که یه وبلاگ مجزا برای این کار بسازیم و همه بتونیم توی اونجا «فقط» به هم‌نویسی بپردازیم. نظرتون چیه؟!

۳. اگه با بند ۲ موافقین، من وبلاگ رو بسازم. برای عنوانشم من «اینجا می‌نویسیم» رو پیشنهاد می‌کنم! [به «اول شخص جمع» بودن فعل دقت کنین! خخخ] نظرتون چیه؟!!

۴. راجع‌به بخشی که برای شروع پیشنهاد دادم، اعلام نظر بفرمایین. بگید که همین خوبه یا عوض بشه.


+ لطفاً برای اظهار نظر در هر مورد مذکور یا نامذکور که مستقیم یا غیرمستقیم به این پست مرتبط یا بی‌ارتباط هست، راحت باشین! منتظرم!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۱۴
دکتر سین
سلام. من از هم متشکرم برای این ایده ی خوب. اما در مورد پیشنهادات:
1- موافقم
2- بازهم موافقم
3- اشم خوبیه/ داستان دوستان هم اسم قشنگیه
4- بنظر من برای خوب شدن کار باید چندتا داستان نوشت. این چیزی که شما نوشتین برای شروع خیلی خوبه. یعنی منظورم اینه که زیاد نباید اول کار وسواس به خرج داد
قربان شما
پاسخ:
سلام. خواهش می‌کنم.
۱. مرسی!
۲. ممنونم!
۳. سپاسگزارم!/پیشنهاد خوبیه!
۴. موافقم!
قرابانت! فدااات! داستان بنویسی! ستاره بچینی! :* :*  :))
۱۴ مهر ۹۴ ، ۲۲:۵۳ هولدن کالفیلد
نه من عنوان هیولاهای درون رو پیشنهاد میدم :))
پاسخ:
تو چقد شیطونی بلا! موش بخوردت! خخخخ
ایده جالبیه...
پاسخ:
نظر لطفته! :)
۱۸ مهر ۹۴ ، ۲۱:۰۹ شـاهـ پـَری
سلام سلام :)
ببخشید دیر کردم دیگه..

به نظرم بهتره شروع کنیم.و اگر در آینده کسی اضافه شد هیجان انگیزتر هم می شه! :)
و اینکه هر کجا صلاح بدونید می نویسیم.اینجا بنویسیم اونجا بنویسیم دسته جمعی غیر دسته جمعی من پایه م ! :دی
پاسخ:
سلام. اوکی! شروع می‌کنیم! بسم الله الرحمن الرحیم! :)

نگارش دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی