تصمیم ننه!

پنجشنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۴، ۰۸:۰۰ ب.ظ

- ننه! به روح آقا جون اعتقاد داری؟

- من به زنده‌ی باباتم اعتقاد نداشتم! حالا که گور به گور شده دیگه جای خود داره!

- ولی روح آقا جون اومد به خوابم ننه! گفت نذار ننه‌ت زن ممد ماست‌بند بشه. گفت مشکی که من قطره قطره آبرو ریختم توش، ننه‌ت داره می‌بره بریزه تو خلای خونه‌ی ممد ماست‌بند! ننه! آقا جون داره تنش تو گور می‌لرزه! این چه کاریه آخه دم پیری ننه؟! بیا و از خر شیطون بیا پایین. نوکرتم ننه! نکن!

- برو ذلیل‌مرده! برو دهن منو وا نکن! من خودم بزرگت کردم. تو می‌خوای سر منو گول بمالی؟ اگه بنا به خالی بستن باشه، اصلاً منم خودم آقاجونتو دیدم! نشسته بود تو بهشت؛ دور تا دورشو حوریا گرفته بودن! بش گفتم سلطون خان! بی‌وفا! به همین راحتی نرگستو تنها گذاشتی رفتی؟ منو تنها گذاشتی رفتی پی خوشیت؟! من موندم و اون کره‌خر یه‌لا قبات! بهم گفت: نرگسی! قربون اون قیافه‌ی بق‌کرده‌ت بشم! این که غصه نداره! تا ممد آقا هست، غمت نباشه! سرخ و سفید شدم، گفتم کودوم ممدو می‌گی سلطون خان؟ گفت: همون ممد ماست‌بند خودمون دیگه زن! من از چشای خودم بیش‌تر بهش اعتماد دارم! خوردی ذلیل‌مرده؟ حالا برو! برو اینقدم به پر و پای من و ممد آقا نپیچ!

- آخه ننه ...

- آخه و مرض! می‌گم برو از جلو چشَم! یه بار دیگه هم خواب آقا جونتو برام ببینی، می‌دم ممد آقا بدوشتت، از شیرت یه تاغار ماست درست کنه، بریزه تو حلقت خفه شیا!

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۱۲
دکتر سین
۱۲ آذر ۹۴ ، ۲۰:۰۴ هولدن کالفیلد
:))
وای چه خوب بود :))
پاسخ:
مرسی! :))
۱۲ آذر ۹۴ ، ۲۰:۱۴ 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
بامزه بود :-)
پاسخ:
نظر خودمم همینه!! :)
۱۲ آذر ۹۴ ، ۲۰:۲۳ مترسک ‌‌
دُکی، ترکیدم از خنده =)) واس خانواده خوندم همه دور هم حال کردیم، دمت گرم :))
پاسخ:
قربون تو! :)
:))وای عالی بود میشه ماست کره خر:)))
پاسخ:
خخخخ
عجب ننه ای ...
پاسخ:
خخخخ
۱۲ آذر ۹۴ ، ۲۳:۳۲ نفس نقره ای
:)))) عالی بود! نمیتونم اوجشو پیدا کنم! همه قسمت هاش عالی بود!
پاسخ:
یعنی کلا در اوج بود همش؟! خخخخخ
من به زنده ی آقاتم اعتقاد نداشتم:D
اخر شبی چسبید:)
پاسخ:
نوش جان! :))

نگارش دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی