آقا اگر دیدین فردا پس‌فردا دارن شطرنجیِ منو تو تلویزیون به‌عنوان یکی از بدهکاران بانکی و مفسدین فی الارض نشون می‌دن تعجب نکنین. بالاخره صندوق رفاه دانشجویی طاقتش طاق شد و بعد از فرستادن کلی اس‌ام‌اس و توسل به انواع تکنیک‌های تشویقی-تطمیعی-ارعابی، وقتی دید که من هیچ کورسوی امیدی در جهت پرداخت اقساط معوق وام دانشجویی‌م براش باقی نذاشتم، اسم من و ضامنمو نوشت تو لیست بدهکاران بانک مرکزی. دیگه هم بهمون وام نمی‌ده!
کجای دلم بذارم این غم بزرگو؟!
و چه‌طور فائق بیام بر این حجم از اضطراب؟!!
موافقین ۱۵ مخالفین ۰ ۹۹/۰۸/۳۰
دکتر سین
۳۰ آبان ۹۹ ، ۱۸:۳۸ بهارنارنج :)

😐😐😐

پاسخ:
ما هیچ ما نگاه
۳۰ آبان ۹۹ ، ۱۸:۴۲ 1 بنده ی خدا

😐😐بعدش چی میشه؟

پاسخ:
بستگی داره قاضی، رأفت اسلامی رو لحاظ بکنه یا نه! :دی :|

معروف شدی ما رو فراموش نکنیا! :)

 

منم یه ترم وام گرفتم، انقدر پیام می‌دادن انگار حالا اون چندرغاز چه ارزشی داره.

پاسخ:
سعی می‌کنم، اما قول نمی‌دم! :دی

اینجاست که شاعر می‌فرماید یا رب مباد آن‌که گدا معتبر شود! :دی
۳۰ آبان ۹۹ ، ۲۳:۲۰ آقای سر به‍ راه

بردنت پیش رئیسی سفارش مارم بکن ماشینمون از پارکینک در بیاره راهنمایی رانندگی زیاد اذیت می کنه:|

پاسخ:
باشه، می‌گم خود رئیسی ماشینو بیاره دم خونه. خوبه؟ :))
۰۱ آذر ۹۹ ، ۰۱:۰۸ خانم ۲۹۱۲

کامنت @لادن -- خیلی خوب بود :))

پاسخ:
:))

خب کانادا برا همین روزاس دیگه :)

پاسخ:
مبلغ بدهی خیلی بالاست. کانادا جواب نمی‌ده. دارم به کرهٔ ماه فکر می‌کنم! :دی
۰۱ آذر ۹۹ ، ۰۹:۲۶ هیـ ‌‌‌ـچ

عوضش چند وقت دیگه میری کانادا همسایهٔ سلین‌دیون میشی و هی هم میگن «ما می‌خواهیم بگیریمش و حتی تا پشت در خونه‌اش هم رفتیم و زنگ زدیم اما پلیس کانادا همکاری با ما نمی‌کنه» :))

پاسخ:
الان دغدغه‌م اینه که پلیس کانادا بای‌دیفالت همینه یا باید سیبیلشو چرب کنم؟
۰۱ آذر ۹۹ ، ۱۰:۵۱ منتظر اتفاقات خوب (حورا)

دوست من ۲۷۰ هزار تومان از دانشگاه طلب داره، نمیدن!! ما هم اسم دانشگاه رو توی لیست بدهکاران بذاریم، راه به جایی می‌بره؟ :/

پاسخ:
نظر تخصصی من اینه که برید ببینید مسؤولش کیه. ماشینش رو شناسایی کنین. بررسی کنید ببینید کدوم چرخ ماشینش سالم‌تره و آج لاستیکش عمیق‌تره، همونو باز کنین، جاش زیر ماشین آجر بذارید. هم به پولتون می‌رسین، هم دلتون خنک می‌شه! :))
۰۱ آذر ۹۹ ، ۱۷:۳۹ دُردانه ‌‌

حالا جدی اون چار قرونش برای چیه؟

پاسخ:
فهمیدی به منم بگو!

از اینجا مشخصه که مسول رفاه دانشجویی رو باید بذارن رییس بانک مرکزی چون خوب بلده پول رو از حلقوم بدهکار بکشه بیرون:)

پاسخ:
رئیس بانک مرکزی رو نمی‌دونم، اما می‌شه در ساخت بادبادک جای سیریش ازش استفاده کرد. :)
۰۵ آذر ۹۹ ، ۱۵:۱۸ آقاگل ‌‌

فکر کردم فقط به من این قدر پیامک میده. تازگیا می‌خواستم باهاش وارد رابطه لانگ‌دیستنس بشم بابا. زد توی ذوقم الان.

 

پاسخ:
این جوکه مگه دربارهٔ ایرانسل نبود؟ :تفکر :دی

نگارش دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی