از اون پستاییه که عنوانم نمیاد براش!

جمعه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۸، ۰۸:۱۱ ب.ظ

امروز داشتم تو فایلای قدیمی کامپیوتر می‌گشتم. ببینین چی پیدا کردم!

این طرح شامل یک عدد «بِلا» هست در هیئت میکروفن و یک «گیها» در هیبت رادیو!‌ :))

مال اون دورانیه که هنوز طرحامو ۱۰۲۴ در ۷۶۸ پیکسل می‌زدم. اون موقع از این مانیتور لامپ تصویریا داشتیم. هر طرحی می‌خواستم بزنم، سایز اونو می‌ذاشتم. نمی‌دونم چرا فکر می‌کردم بزرگ‌ترین قاب استانداردیه که وجود داره؟! :دی


+ شما هم مخاطب رادیو بلاگی‌ها بودین؟

++ روز مادر مبارک! :)

موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۸/۱۱/۲۵
دکتر سین
۲۵ بهمن ۹۸ ، ۲۱:۰۳ دُردانه ‌‌

یاااااادش یه خیر :)

منم تصمیم دارم به روز فلاپیامو بررسی کنم بببنم چی توشونه، ولی می‌ترسم ویروسی باشن :))

پاسخ:
اگر هر کس دیگه‌ای بود با تعجب می‌پرسیدم: فلاپیلتو هنوز داری؟! اما با توجه به عقبه‌ی نگارنده‌ی نظر، یه لبخند می‌زنم و رد می‌شم. :دی

رادیو، یادگار روزهای دور. 

 

پاسخ:
:)
+ چرا ته هر کامنتت یه اینتر اضافه می‌زنی؟! :دی
۲۶ بهمن ۹۸ ، ۰۰:۰۴ منتظر اتفاقات خوب (حورا)

بله بودیم:-)

پاسخ:
دست شما درد نکنه :)
۲۶ بهمن ۹۸ ، ۱۰:۲۷ شاهزاده شب

آخر شب این پستت رو خوندم و تا صبح خواب میدیدم داریم باز اخبار مینویسیم و میکس میکنم...

پاسخ:
من هنوزم گهگاه فایلای رادیو رو گوش می‌دم. خیلی شیرینه برام.

آخی رادیو بلاگیا :)

خیلی خوب بود... خیلی خیلی خوب بود...

پاسخ:
آره. خوش می‌گذشت واقعاً...

طرحش جالبه، ایده‌ی نوشتن رادیوبلاگی‌ها رو میگم :)

 

بله بودیم :)

عید شما هم مبارک :)

پاسخ:
:)

شما از مخاطبای خوب رادیو هم بودین :)

نگارش دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی