دوهزاروچهل‌وهشتیدن!

چهارشنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۷، ۱۰:۱۱ ق.ظ

حدود دو سال پیش، توی یه بازهٔ زمانی، هر وقت به خودم می‌اومدم می‌دیدم دارم ۲۰۴۸ بازی می‌کنم. اوایلش برام شیرین بود. اما بعد از یه مدت چنان بی‌اختیار و افسارگسیخته زمان صرف این بازی می‌کردم که دادِ چشم و مچ دست و مامان و باتری گوشی و همه رو با هم درآورده بودم! یعنی مثل شماها که وقتی گوشی دستتون میاد خودبه‌خود اینستا یا تلگرام یا وبلاگ رو باز می‌کنین (:دی) منم تا گوشی می‌گرفتم دستم، یا پشت کامپیوتر می‌شِستم، زرتی «می۲۰۴۸یدم»! کار به جایی رسیده بود که منی که اگه ببینم کسی سر کلاس گوشی دستشه، باهاش برخورد چکشی می‌کنم، یه بار که دیدم یه پسره داره ۲۰۴۸ بازی می‌کنه سر کلاس، رفتم بالا سرش گفتم: «پایین، چپ، چپ، بالا، می‌گم بالا! ای خنگ خدا!» :|

انی‌وی! یادم نیست چی شد که این بازی از سرم افتاد. تا همین چند روز پیش هم کماکان داشتم پاک، به حیات خودم ادامه می‌دادم. تا این‌که یه روز دوباره فیلِ درونم یاد هندستون کرد. البته این بار به‌طرز خارق‌العاده‌ای نسبت به گذشته دارم بهتر بازی می‌کنم! (هل من مبارز؟! :|) اما همین که آدم یه کِرمِ مغز (یه چیزیه مثل «کرمِ گوش» از نوع بازیش!) داشته باشه و زمانش این‌جوری به هدر بره، اعصاب و روانش از هم می‌گسله! الان ازهم‌گسسته‌ای هستم، نادم! یکی بیاد منو ببنده به تخت!

موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۷/۰۹/۲۱
دکتر سین
بازی فوق العاده ای هست
من معتاد این بازی بودم شدیدا، تا اینکه با بازی تخته نرد آشنا شدم😐
پاسخ:
آره؛ جذابه واقعاً.
توی عمرم یه بار تخته بازی کرده‌م. سال نود، با قطار داشتم می‌رفتم نمایشگاه کتاب که برای ارشد کتاب تست بخرم. با یکی از دوستام رفتیم. توی راه چند دست بازی کردیم. همه‌ش من می‌بردم! :دی اونجا بود که با «شانس تازه‌کار» آشنا شدم. :)) اونم حقیقتاً جذابه.
اخ منم توی گوشی دارمش، قبلا داشتم و حذفش کردم و چند وقته دوباره نصبش کردم، روزهای اول خیلی معتاد‌وار بهش وابسته بودم ولی الان دیگه از تب بازی‌های گوشیم افتادم، دارمشون ولی خیلی کم بازی میکنم، خلاصه که به جز وبلاگ، در مورد بقیه‌ی چیزها پاکِ پاکم :))
تخته نرد من یه‌بار بازی کردم، داداشم داشت بهم یاد میداد و در کمال تعجب من بردم:/ برگشته بهم میگه" الحق که خر شانسی" :دی
پاسخ:
اعتیاد به وبلاگ که اعتیاد خیلی ارزشمندیه. حفظ باید بشه. :دی
می‌فهمم. اون رفیق ما توی قطار به اندازۀ داداش شما مأخوذ به حیا نبود. از الفاظی زبرتر ولی با معنای مشابه برای بیان احساساتش در اون لحظات استفاده می‌کرد. :))
۲۱ آذر ۹۷ ، ۱۱:۱۴ 🦉 شباهنگ
اون ورژنش که یکی دو حرکت حق بازگشت داری خوبه. رکورد من تو اون ۴۵۲۷۲۰ هست
یه پستم نوشته بودم درباره‌ش :دی

http://nebula.blog.ir/post/1143/1143-بیات-نوشت5-این-قسمت-تمامیت-خواهی
پاسخ:
آره دیده‌م. به نظرم اگه قابلیت undo داشته باشه، اون‌قدرا که باید، چالش‌برانگیز نیست. هرچند، حس ایده‌آل‌گرایی رو بهتر ارضا می‌کنه. :)
منم معتاد این بازی ام چندین ساله و هنوز هم از سرم نیفتاده فقط علاوه بر نسخه اصلی، نسخه حبابی اش رو هم اضافه کردم :)
پاسخ:
:دی
حبابیش چه جوریه؟!
۲۱ آذر ۹۷ ، ۱۲:۳۳ حورا رضایی
برام جالبه بدونم کیا بعد از خوندن این پست رفتن سراغ 2048شون؟ یعنی می‌خوام ببینم چند نفر واقعاً معتادن و چند نفر دارن ادا در می‌آرن؟
پاسخ:
اعتیادم مگه ادا درآوردن داره؟! :دی
این بازی یه جورایی حکم اروم کننده‌ی اعصاب منو داره. گاهی وقتا بازش می‌کنم و بدون اینکه حواسم به اعداد باشه، صرفا چپ و راستشون می کنم و به چیز دیگه‌ای فکر می‌کنم. بعد جالب اینجاست که وقتایی که حواسم نیست رکورد بهتری می‌زنم تا وقتی دقت می‌کنم :) 

بعد آقا، چندسال پیش یه مسابقه‌ای برگزار شد با عنوان 2048 Controller Competition. تو دور بعدش شرکت کنید حتما :))
پاسخ:
منم موقع بازی کردن باهاش ذهنم به حالت خالی از فکرِ خوب و دل‌چسبی می‌رسه. :)

مرسی که گفتی. گوگل  می‌گه گویا 2015 برگزار شده. ادامه‌دار نبوده فکر کنم.
۲۱ آذر ۹۷ ، ۱۲:۴۷ آسـوکـآ آآ
من حتی اسمش رو هم نشنیدم :دی
خودتون سر کلاس بازی نمی کردین؟
پاسخ:
سر کلاس که نه! اما جاهای دیگه زیاااد؟! :دی
۲۱ آذر ۹۷ ، ۲۲:۲۶ بهارنارنج :)
چقدر دوست ندارم 2048:|
پاسخ:
:|
۲۱ آذر ۹۷ ، ۲۲:۲۸ بهارنارنج :)
کلا خیلی اهل بازی نیستم..آمیرزا رو دارم اونم گاهی ماه میگذره نگاش نمیکنم..
میانگین ساعت اینستامم نهایت یه ربعه
تلگرامم کم..
بیشتر وقتمو یا واتس اپم یا بیان:)که بعضی روزا حال این دوتا م ندارم

من حتی تلویزیون هم نمیبینم.گفتم اینم بگم:/
پاسخ:
با این حساب روزی بیست‌وچهار ساعت وقت آزاد داری؛ نه؟! :دی
۲۳ آذر ۹۷ ، ۱۴:۴۵ פـریـر بانو
من اینقدر از دنیای بازی‌ها دورم که حتی نمی‌دونم اینی که می‌گین چیه! :))) ولی خب... «به خودت بیا مرد! چطور اجازه می‌دی یکی دیگه کنترلت رو دست بگیره و روت تسلط داشته باشه؟» 
هشتگ تلاش من برای بازگرداندن شما از این کار! :| :)))
پاسخ:
لینک صفحۀ ویکی‌پدیاش رو گذاشتم که ببینین چیه دیگه! :دی
ممنونم. به خودم اومدم. مرسی که از اعماق گرداب هلاکت نجاتم دادی! :دی
۲۴ آذر ۹۷ ، ۱۰:۰۲ مصطفی فتاحی اردکانی
ولی در کل خوبه آدم رو گوشیش یه سری بازی داشته باشه برای وقت هایی که واقعا بیکار هسی و هیچ کار مفیدی نمی تونی بکنی
پاسخ:
آره، در کل بودنش خوبه...
هر عدد به صورت یه توپه. توپایی که عدداشون یکیه رو باید پرتاب کنی سمت هم که تشکیل عددبزرگتری بدن. دقیقا عین ورژن قبلیشه ولی متنوع!
پاسخ:
آهان. همونه فقط خوشگلش کردن. :)
رکورد من بیشتره :دی
و بعله منم معتاد بودم، با کندی کراش ترک کردم که متاسفانه اون برام خانمان برانداز تر بود! سه ساله بازی میکنم و هم اکنون مرحله دو هزار و هفتصد و یازدهم

+ چقد دلم برای اینجا تنگ شده بود :)
پاسخ:
بزن زنگو! ببین کی اومده!‌ :دی
بابا رکورددار! :))
منظور از کراش همون کراش معروفه؟ روباهه و اینا؟
۳۰ آذر ۹۷ ، ۱۹:۱۹ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
برنامه رو پاکش کنید. اگه واقعا نادم باشید دیگه نصبش نمی‌کنید!
پاسخ:
نمی‌شود! فرق است میان نادمِ معمولی و نادمِ معتاد! :دی
شوخی کردم. حق با شماست... :)

نگارش دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی